کد خبر : 1635188 | 16 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

اسمالینگ: نژادپرستی به هیچ وجه نباید تحمل شود

کریس اسمالینگ، بازیکن سابق منچستریونایتد که به صورت قرضی به آ اس رم منتقل شده می‌گوید نژادپرستی در فوتبال غیر قابل قبول بوده و در همه کشورها باید یکصدا محکوم شود.

اسمالینگ: نژادپرستی به هیچ وجه نباید تحمل شود

به گزارش "ورزش سه"، کریس اسمالینگ، مدافع آ اس رم که اخیرا با قراردادی قرضی از منچستریونایتد به این تیم ملحق شده می‌گوید نژادپرستی در فوتبال، در همه کشورها چه در انگلیس و چه در ایتالیا محکوم است و باید یکصدا در مقابل آن ایستاد.

 

کریس اسمالینگ که در آخرین روز فرصت نقل و انتقالات ایتالیا به صورت قرضی به مدت یک فصل از منچستریونایتد به رم منتقل شده در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در این باشگاه بخش مهمی از صحبتهای خود را به موضوع نژادپرستی اختصاص داد و از لزوم مقابله جدی با این مساله گفت.

 

1432689

 

اسمالینگ می‌گوید در انگلیس شاهد توهینهای نژادی به هم‌تیمی‌هایش پل پوگبا و مارکوس راشفورد بوده و توهینهای نژادپرستانه هفته گذشته به روملو لوکاکو، دیگر هم‌تیمی سابقش در ایتالیا او را به این نتیجه رسانده که مقابله با نژادپرستی نیازمند عزمی جدی است.

 

اسمالینگ در این کنفرانس خبری گفت:" نژادپرستی به نظر من غیر قابل قبول است و نباید به هیچ وجه تحمل شود. این مساله فقط مختص به ایتالیا نیست و در همه جای دنیا وجود دارد".

 

مدافع آ اس رم در ادامه گفت:" برای اصلاح وضعیت موجود نیاز به تغییرات وجود دارد. به زودی شاهد تغییر نسل خواهیم بود و نسلهای جوانتر دورنمای متفاوتی خواهند داشت. اینکه در عصر مدرن امروزی باز هم شاهد چنین اتفاقاتی هستیم واقعا باعث تاسف است".

 

دیدگاه‌ها