کد خبر : 1635364 | 17 شهریور 1398 ساعت 12:25 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ: نژادپرستی باید لگدکوب شود

رحیم استرلینگ، ستاره تیم ملی انگلیس می‌گوید جامعه نژادپرست باید از این شرایط عبور کرده و آزارهای نژادپرستانه در فوتبال باید متوقف شود.

استرلینگ: نژادپرستی باید لگدکوب شود

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ، ستاره 24ساله تیم ملی انگلیس و باشگاه منچسترسیتی می‌گوید درحالیکه او و دیگر فوتبالیست‌های سیاه‌پوست همچنان در گوشه و کنار اروپا با آزارهای نژادپرستانه روبرو هستند ولی هواداران فوتبال باید او و هم‌قطارانش را به عنوان انسان در نظر بگیرند تا این آزار و اذیت‌ها به پایان برسد.

 

رحیم استرلینگ، ستاره 24ساله تیم ملی انگلیس و باشگاه منچسترسیتی

 

استرلینگ می‌گوید جامعه باید ترقی کرده، از این شرایط عبور کرده و نژادپرستی را لگدکوب کند. صحبتهای استرلینگ بعد از آن مطرح می‌شود که در هفته‌های اخیر بازیکنانی مثل مارکوس راشفورد و روملو لوکاکو از توهینهای نژادپرستانه به خود خبر داده و از این شرایط به شدت انتقاد کردند.

 

استرلینگ در این باره گفت:" نمی‌شود گفت که در آینده چه اتفاقی می‌افتد ولی خیلیها امروز پشت کامپیوترها نشسته‌اند و زشت‌ترین حرفها را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. آنها اگر فکر کنند که می‌توانند هر چه می‌خواهند بگویند و قسر در بروند، وضعیت بغرنج‌تر از امروز می‌شود".

 

ستاره منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس گفت:" ما الان در  سال 2019 زندگی می‌کنیم و هنوز داریم درباره این مساله صحبت می‌کنیم. من نمی‌گویم که راه حل مساله را دارم ولی ما به عنوان جامعه باید این معضل را از بین ببریم. کسانی که این کارها را می‌کنند باید به خود بیایند و درک کنند که ما حالا دیگر در عصر دیگری زندگی می‌کنیم و دیگر هیچکس نباید در این دنیا با تبعیض مواجه شود".

 

دیدگاه‌ها