کد خبر : 1635193 | 16 شهریور 1398 ساعت 13:35 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

اخطار ساوت‌گیت به سه‌شیرها:

پا را از روی گاز بردارید از تیم ملی خط می‌خورید!

درحالیکه تیم ملی انگلیس امروز در مقدماتی یورو2020 به مصاف بلغارستان می‌رود گرت ساوت‌گیت سرمربی این تیم به بازیکنانش هشدار داد که در صورت عملکرد ضعیف کنار گذاشته خواهند شد.

پا را از روی گاز بردارید از تیم ملی خط می‌خورید!

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار امروز تیم ملی انگلیس با بلغارستان در رقابتهای مقدماتی یورو2020، گرت ساوت‌گیت سرمربی سه‌شیرها به بازیکنان این تیم هشدار داده و گفته اگر کمتر از حد انتظار ظاهر شوند از تیم ملی کنار گذاشته خواهند شد و بازیکنان دیگری به جای آنها به تیم ملی دعوت خواهند شد.

 

1432695

 

درحالیکه انگلستان در دوران هدایت گرت ساوت‌گیت به یکی از قدرتهای فوتبال ملی دنیا تبدیل شده، این سرمربی انگلیسی به بازیکنانش هشدار داد که جای خود را ثابت در نظر نگیرند چون اگر پایشان را از روی پدال گاز برداشته و احساس امنیت کنند، به راحتی از تیم ملی حذف خواهند شد.

 

ساوت‌گیت در این باره گفت:" هیچ بازیکنی در جلسات تمرینی و در بازی‌ها نباید احساس کند که چون جایش در تیم ملی امن است می‌تواند راحت باشد و تا آخرین حد ممکن تلاش نکند. چون در این صورت می‌توانیم بازیکنان جدید دعوت کنیم و بعضی را خط بزنیم".

 

1432696

 

سرمربی انگلیس در ادامه گفت:" اگر به این فکر بیفتیم که دیگر خودمان را تثبیت کرده‌ایم و کسی نمی‌تواند ما را از موقعیت‌مان محروم کند این فکر واقعا خطرناک است. همین الان می‌توانم بگویم که چند نفر هستند که واقعا با اختلافی نزدیک به تیم ملی دعوت نشده‌اند و احتمال اضافه شدن‌شان وجود دارد".

 

دیدگاه‌ها