کد خبر : 1635244 | 16 شهریور 1398 ساعت 18:33 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده بارسا اسپانیا را به پرتغال ترجیح داد

آنسو فاتی پدیده 16 ساله بارسلونا قصد دارد برای نوجوانان اسپانیا به میدان برود.

پدیده بارسا اسپانیا را به پرتغال ترجیح داد

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی که یکشنبه دو هفته پیش با 16 سال و 298 روز سن برابر بتیس به میدان رفت و تبدیل به دومین بازیکن جوان تاریخ بارسلونا شد، چشم ها را به خود خیره کرده است و برخی نوید ظهور یک ستاره آینده دار همچون مسی را می دهند. او هفته گذشته مقابل اوساسونا هم یک نیمه به میدان رفت و با گلی که به ثمر رساند، تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ بارسلونا شد.

 

 

1429673

 

 

آنسو فاتی در شش سالگی از گینه بیسائو به اسپانیا و سویل آمد و در مدرسه فوتبال سویا پذیرفته شد ولی سه سال بعد بارسلونا با او قرارداد بست و مسیر زندگی او را تغییر داد. آنسو می تواند برای سه کشور بازی کند. برای گینه بیسائو، کشور پرتغال که سال ها گینه را در استعمار داشت و نیز اسپانیا اما طبق ادعای دیاریو اسپورت، او از طریق گیرمو آمور مدیر ارتباطات بارسا به درخواست فدراسیون فوتبال اسپانیا پاسخ مثبت داده و عنوان داشته است که برای نوجوانان اسپانیا به میدان خواهد رفت. اسپانیا قصد دارد در جام جهانی زیر 17 ساله ها آنسو فاتی را در ترکیب خود داشته باشد.

او این روزها با تیم اول بارسا تمرین می کند، در حالی که عضو تیم جوانان باشگاه است و هنوز برای تیم دوم بارسا هم به میدان نرفته است. خیلی ها معتقدند که او خیلی زود به عنوان یکی از ستاره های تیم اول و رقیبی جدی برای مهاجمان کنونی بلوگرانا مطرح خواهد شد.

 

1431439

 

 

 

 

دیدگاه‌ها