کد خبر : 1635292 | 16 شهریور 1398 ساعت 21:41 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

یوواخیم لوو و رد شایعات بازگشت هوملس

قرار نیست مت هوملس، مدافع باتجربه دورتموند دوباره به تیم ملی آلمان دعوت شود.

یوواخیم لوو و رد شایعات بازگشت هوملس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان بعد از نتایج ضعیف در جام جهانی 2018 دست به تغییرات بزرگی در بدنه خود زد و تعدادی از بازیکنان باتجربه این تیم مورد غضب یوواخیم لوو قرار گرفتند. سرمربی ژرمن ها سال قبل اعلام کرد دیگر تمایلی به دعوت از مت هوملس، ژروم بواتنگ و توماس مولر، سه ستاره وقت بایرن مونیخ ندارد و دوران حضور آنها در تیم ملی آلمان به پایان رسیده است.

 

1432787

 

اما نمایش های نه چندان خوب آلمان خصوصا در فاز دفاعی باعث بروز اخباری در مورد احتمال بازگشت مت هوملس به ترکیب این تیم شده است. جاناتان تاه، مدافع جوان تیم ملی آلمان دیشب نمایش ضعیفی داشته و یک بار نیز دروازه مانوئل نویر را باز کرد. تیم ملی آلمان در لیگ ملت های اروپا نیز نمایش چندان خوبی در بخش دفاعی نداشت، اما یوواخیم لوو علیرغم همه این موارد علاقه ای به دعوت دوباره از مت هوملس ندارد.

 

سرمربی باتجربه ژرمن ها در این رابطه گفت: "همه چیز در رابطه با این موضوع در گذشته گفته شده و من دیگر تمایلی به صحبت در مورد این ماجرا ندارم."

 

مت هوملس در تابستان امسال و بعد از سه فصل حضور در ترکیب بایرن مونیخ، تصمیم به بازگشت به تیم سابق خود دورتموند گرفت و نشریات آلمانی معتقدند وی هنوز از کیفیت لازم برای پوشیدن لباس تیم ملی آلمان برخوردار است.

دیدگاه‌ها