کد خبر : 1635321 | 17 شهریور 1398 ساعت 09:18 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساوت‌گیت: هرچه از بازی گذشت بهتر شدیم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل بلغارستان در مقدماتی یورو2020 از شاگردانش به خاطر سبک بازی تهاجمی و هیجان‌انگیزشان تمجید کرد.

ساوت‌گیت: هرچه از بازی گذشت بهتر شدیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه تیم ملی انگلیس دیروز در خانه خود موفق شد در مقدماتی یورو2020 حریفش بلغارستان را 4-0 مغلوب کند، گرت ساوت گیت، سرمربی این تیم از عملکرد تیمش در این بازی ابراز رضایت کرده و سبک بازی سه‌شیرها در این بازی را تهاجمی و هیجان‌انگیز توصیف کرد.

 

1432820

 

انگلیس در شب درخشش هری کین که سه گل به ثمر رساند و پاس گل چهارم تیمش که توسط رحیم استرلینگ به ثمر رسید را هم داد، موفق شد سومین پیروزی خود در سومین بازی‌اش در مرحله گروهی را بدست آورده و دوباره به صدر گروه A رقابتها برگردد.

 

ساوت‌گیت بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در بازی‌هایی مثل این تیم باید مراقب باشد که تمرکز کافی داشته باشد و این تمرکز را درست هدایت کند. ما در طول بازی با قدرت تهاجمی عمل کردیم و من از این بابت خیلی راضی‌ام. من معتقد نیستم که تیم ما در اواخر بازی دچار خود بزرگ‌بینی شده بود. رویهم‌رفته از عملکرد تیمم در این بازی ابراز رضایت می‌کنم. بعضی از حرکات تهاجمی ما واقعا هیجان‌انگیز بود".

 

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" به اعتقاد من عملکرد تهاجمی انگلیس هر چه از زمان بازی گذشت بهتر شد. نیازی نبود که بازی را پیچیده کنیم چون نیازی به این کار نبود. ما در این بازی خطرناک بودیم ولی گاهی اوقات بیشتر از آنکه لازم باشد به  توپ ضربه می‌زدیم و آرایش تیمی حریف هم گاهی در حفظ مالکیت توپ برایمان مشکل‌ساز می‌شد".

 

دیدگاه‌ها