کد خبر : 1635322 | 17 شهریور 1398 ساعت 09:40 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: از درخشش کومان واقعا خوشحالم

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه بعد از پیروزی 4-1 شاگردانش مقابل آلبانی در مقدماتی یورو2020 از عملکرد شاگردانش و به خصوص کینگزلی کومان زننده دو گل فرانسه تمجید کرد.

دشان: از درخشش کومان واقعا خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه دیروز در مرحله مقدماتی رقابتهای یورو2020 در خانه خود به مصاف آلبانی رفت و در یک بازی راحت موفق شد حریفش را 4-1 شکست دهد. دیدیه دشان، سرمربی فرانسوی‌ها در پایان بازی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و به خصوص درخشش کینگزلی کومان، وینگر بایرن مونیخ که در این بازی دو گل به ثمر رساند را ستود.

 

1432822

 

فرانسه با دو گل کومان و گلهایی از اولیویه ژیرو و جاناتان ایکونه موفق شد آلبانی را از پیش رو بردارد و البته آنتوان گریزمان در این بازی یک پنالتی هم از دست داد. دو گل کومان در این بازی اولین گلهای ملی این وینگر بایرن مونیخ از ماه مارس 2016 بود  و دشان در پایان بازی از عملکرد این وینگر 23ساله فرانسوی بسیار راضی به نظر می‌رسید.

 

دشان در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" کینگزلی کومان مدتها است در تیمهای ملی فرانسه بازی می‌کند. او قبل از یورو 2016 با ما بوده و حتی قبل از آن هم در رده‌های جوانان عضو تیم ملی بوده. درخشش او در بازی امروز تا حد زیادی شبیه عملکردش در بایرن مونیخ در یک سال اخیر بود. او در این بازی خیلی بیشتر از قبل به سمت گل گرایش داشت و در ضربات آخر قاطع و تعیین‌‌کننده بود. از اینکه می‌بینم او حالا در چنین سطحی بازی می‌کند خیلی خوشحالم".

 

دشان در ادامه گفت با وجود رضایت کامل از این پیروزی، شکست در مقابل ترکیه در ماه ژوئن را فراموش نکرده است:" ما شکست مقابل ترکیه را فراموش نکرده‌ایم. البته سه روز بعد از آن در آندورا پاسخ مناسب را دادیم ولی نمی‌توانیم آن بازی را فراموش کنیم و یادمان برود که چه کارهایی می‌توانستیم انجام بدهیم که انجام ندادیم. ما آن شب مطلقا بد بودیم".

 

1432823

 

سرمربی فرانسه در ادامه گفت:" مقابل آلبانی همان فرانسه‌ای بودیم که همه می‌شناختند. به غیر از کیفیت فوتبالی، امشب از نظر تعهد و جدیت در بازی و عملکرد تهاجمی هم عالی بودیم. من از ظرفیت شاگردانم نگرانی ندارم چون آنها بارها ثابت کرده‌اند که چقدر توانمند هستند".

 

دیدگاه‌ها