کد خبر : 1635323 | 17 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا و پرتغال، نگران مصدومیت نلسون سمدو

مصدومیت نلسون سمدو، ستاره پرتغالی بارسلونا در بازی دیشب پرتغال مقابل صربستان که به خروج اجباری او از زمین انجامید، بارسا و پرتغال را به شدت نگران کرده است.

بارسلونا و پرتغال، نگران مصدومیت نلسون سمدو

به گزارش "ورزش سه"، نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا دیشب و در جریان دیدار تیم ملی کشورش مقابل صربستان در مقدماتی یورو2020 بعد از درگیری خشن با یکی از بازیکنان صربستان روی یک توپ مصدوم شده و به اجبار زمین مسابقه را ترک کرد. درحالیکه به نظر می‌رسد سمدو از ناحیه قوزک پا دچار آسیب‌دیدگی شده باشد بارسلونا و پرتغال با نگرانی زیاد منتظر هستند تا وضعیت دقیق مصدومیت او مشخص شود.

 

1432824

 

مصدومیت سمدو در شبی اتفاق افتاد که پرتغال در خانه حریفش صربستان موفق شد با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 4-2 به پیروزی برسد.

 

در صحنه مصدومیت سمدو، الکساندر کولاروف، بازیکن سابق لاتزیو و منچسترسیتی و بازیکن حال حاضر رم در حاشیه محوطه جریمه پرتغال حرکت خشنی به سمت سمدو انجام داد که او را سرنگون کرد و داور به این بازیکن صرب یک کارت زرد نشان داد.

 

اما چیزی نگذشت که مشخص شد سمدو دیگر قادر به ادامه بازی نیست. سمدو درحالیکه مشخص بود ناراحت است با برانکارد از زمین به بیرون منتقل شد. ژوائو کانسلو بازیکن منچسترسیتی به جای سمدو وارد زمین شد و بعد از ورود او و اضافه شدنش به خط میانی پرتغال تنها سه دقیقه طول کشید تا صربستان گل اول خود را وارد دروازه پرتغالی‌ها کرده و نتیجه را 2-1 کند.

 

1432826

 

اما کریستیانو رونالدو در دقیقه 80 گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا صربستانی‌ها با گل میتروویچ در دقیقه 85 هم کاری از پیش نبرند. یک دقیقه  بعد برناردو سیلوا تیر خلاص را شلیک کرد تا پرتغال با اقتدار سه امتیاز این بازی را به خود اختصاص دهد.

 

دیدگاه‌ها