کد خبر : 1635328 | 17 شهریور 1398 ساعت 10:20 | 87.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلبانیایی‌ها خشمگین از اشتباه فرانسوی

جنجال به خاطر پخش اشتباه سرود ملی!

دیدار دو تیم فرانسه و آلبانی در استاد دو فرانس پاریس به دلیل پخش اشتباه سرود ملی آلبانی با تاخیر آغاز شد.

جنجال به خاطر پخش اشتباه سرود ملی!

به گزارش "ورزش سه"، در اتفاقی عجیب که دیروز در دیدار فرانسه و آلبانی در مرحله مقدماتی رقابتهای یورو2020 اتفاق افتاد، درحالیکه دو تیم در انتظار شروع بازی بودند در زمان پخش سرودهای ملی دو کشور، مسئولین فرانسوی ورزشگاه استاد دو فرانس شهر پاریس سرود ملی آلبانی را اشتباه پخش کردند. اشتباهی که باعث شد دیدار دو تیم با تاخیر آغاز شود.

 

دیدار دو تیم قرار بود طبق برنامه دیشب ساعت 8:45 به وقت محلی آغاز شود اما زمانی که دو تیم کنار هم صف بسته بودند تا پیش از آغاز مسابقه سرودهای ملی دو کشور پخش شود، پخش اشتباه سرود ملی آلبانی باعث ایجاد تاخیر در شروع  مسابقه شد.

 

1432828

 

فرانسوی‌ها به جای پخش سرود ملی آلبانی، سرود ملی یکی دیگر از رقبای خود در گروه H مقدماتی یورو2020، آندورا را پخش کردند. این اقدام عصبانیت بازیکنان آلبانی و کادر فنی این تیم را به دنبال داشت که از شروع مسابقه سر باز زدند.

 

درحالیکه بازیکنان آلبانی با قیافه‌های متعجب به اطراف نگاه  می‌‌کردند، هواداران آلبانیایی حاضر در استاد دو فرانس شروع به اعتراض کردند. دیدیه دشان سرمربی فرانسه به سمت سرمربی آلبانی رفته و با او گفتگو کرد و هواداران و بازیکنان منتظر ماندند تا سرود آلبانی به شکل درست پخش شود. این موضوع با داور و مسئولین یوفا که در استادیوم حاضر بودند در میان گذاشته شد و بازی با تاخیر و بعد از پخش درست سرود ملی آلبانی آغاز شد. به این  ترتیب بود که بازی دو تیم با تاخیری هفت دقیقه‌ای شروع شد.

 

1432830

 

دیدگاه‌ها