کد خبر : 1635333 | 17 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

راز موفقیت هری کین در زدن ضربات پنالتی

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس که در جریان پیروزی این تیم مقابل بلغارستان دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند می‌گوید راز موفقیتش در ضربات پنالتی تمرین‌های متعدد است.

راز موفقیت هری کین در زدن ضربات پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس دیشب در جریان پیروزی 4-0 این تیم مقابل بلغارستان در مقدماتی یورو2020 دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و یک گل دیگر هم برای تیم ملی کشورش در جریان بازی زد تا مهمترین نقش را در این پیروزی داشته باشد. کین بعد از بازی می‌گوید راز موفقیتش در زدن ضربات پنالتی تمرینهای متعددی است که برای زدن این ضربات می‌کند.

 

1432835

 

هری کین با هت‌تریک دیشب خود تعداد کل گلهایش برای تیم ملی انگلیس را به عدد 25 رساند. البته کین دیشب یک گل دیگر هم زد که داور آن را آفساید تشخیص داده و مردود اعلام کرد.

 

کین در پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره اینکه راز موفقیتش در زدن ضربات پنالتی چیست گفت:" فقط کار و تلاش و تمرین کردن. ما در طول هفته زیاد تمرین پنالتی می‌کنیم و در روز قبل از مسابقه حتی تعداد تمرین‌هایمان بیشتر هم می‌شود".

 

کاپیتان تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" من همیشه همانقدر که حس می‌کنم می‌تواند مفید باشد پنالتی می‌زنم. بعضی روزها 10 پنالتی می‌زنم و بعضی روزها پنجاه پنالتی. به این بستگی دارد که آن روز چه حسی داشته باشم".

 

1432837

 

کین در ادامه صحبتهایش گفت:" ما در انگلیس بازیکنان تهاجمی خیلی پرقدرتی داریم که تکنیکی و سریع هستند و برای همین خیلی پیش می‌آید که در جریان بازی‌ها صاحب ضربات پنالتی شویم".

 

دیدگاه‌ها