کد خبر : 1635336 | 17 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

نقش اورتون در موفقیت دروازه‌بان ملی‌پوش انگلیسی

جردن پیکفورد، دروازه‌بان تیم ملی انگلیس که در جریان پیروزی دیشب این تیم مقابل بلغارستان چند سیو مهم انجام داد می‌گوید موفقیتش را مدیون فرصتی است که در اورتون بدست آورده.

نقش اورتون در موفقیت دروازه‌بان ملی‌پوش انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، جردن پیکفورد، دروازه‌بان 25ساله انگلیسی که دیشب در جریان پیروزی 4-0 سه‌شیرها مقابل بلغارستان در مقدماتی یورو2020 نمایش درخشانی داشت و با چند سیو فوق‌العاده دروازه تیمش را بسته نگه داشت می‌گوید درخشش خود در تیم ملی را مدیون فرصتی است که اخیرا در باشگاه اورتون بدست آورده و حضور در این باشگاه باعث شده پیشرفت کرده و آمادگی بهتری پیدا کند.

 

1432846

 

پیکفورد که پیش از انتقال به اورتون دروازه‌بان ساندرلند بود دیشب در استادیوم ومبلی بیستمین بازی ملی خود را انجام داد و با وجود اقتدار انگلیس در این بازی اما با انجام چند مهار مهم مهمترین نقش را در بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی کشورش داشت.

 

پیکفورد در پایان بازی در این باره گفت:" خیلی خوشحالم که موفقیتم در اورتون را توانستم در تیم ملی انگلیس هم تکرار کنم. برای من در وهله اول خیلی مهم است که در باشگاهم موفق باشم چون معتقدم موفقیت در رده باشگاهی موفقیت در تیم ملی را هم به همراه خواهد آورد. در تیم ملی انگلیس رقابت زیادی برای دروازه‌بان اول شدن وجود دارد و من با دروازه‌بانهای خیلی خوبی رقابت می‌کنم".

 

 

دیدگاه‌ها