کد خبر : 1635382 | 17 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

فیل فودن: انتقادهای پپ نظر شخصی او است

فیل فودن هافبک جوان منچسترسیتی به انتقادهای اخیر پپ گواردیولا از او پاسخ داده و می‌گوید نظرات پپ نظر شخصی او بوده است.

فیل فودن: انتقادهای پپ نظر شخصی او است

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی چندی پیش گفته بود انتظار دارد فیل فودن، پدیده جوان خط هافبک تیمش مقتدرانه‌تر بازی کند. ولی فیل فودن حالا در پاسخ به انتقاد گواردیولا می‌گوید انتقاد پپ از  او نظر شخصی مربی اسپانیایی بوده. فودن می‌گوید در تمرینها ثابت خواهد کرد که کاملا آماده است.

 

1430792

 

فودن در پاسخ به انتقادهای گواردیولا می‌گوید کاری خواهد کرد که فوتبالش به خودی خود درباره او سخن بگوید. فودن در انگلیس به عنوان یکی از پدیده‌های نوظهور فوتبال این کشور شناخته می‌شود اما پپ گواردیولا تا کنون آنقدر که انتظار می‌رفته در بازی‌های رسمی تیمش به او بازی نداده است. گواردیولا اخیرا گفت فیل فودن جوانی خجالتی است و برای اینکه به ترکیب اصلی راه یابد باید مقتدرانه‌تر کار کند.

 

فودن جوان که مشخص است از انتقادهای گواردیولا ناراحت شده در این باره گفت:" پپ نظرات خودش را دارد ولی من به روش همیشگی‌ام ادامه می‌دهم. من فقط این را می‌دانم که برای بازی کردن آماده‌ام و هر روز در تمرین‌ها سعی می‌کنم این آمادگی را به او نشان بدهم".

 

پدیده جوان منچسترسیتی در ادامه گفت:" بعضی از هم‌تیمی‌ها به من می‌گویند صبور باشم ولی خب من عطش زیادی برای بازی کردن دارم و دلم نمی‌خواهد صبر کنم. می‌خواهم همین حالا بازی کنم. من هر روز به جنگیدن برای راه یافتن به ترکیب اصلی تیم ادامه خواهم داد. من هر وقت که تشخیص داده شود برای بازی کردن آماده هستم".

 

دیدگاه‌ها