کد خبر : 1635443 | 17 شهریور 1398 ساعت 17:35 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش نویر به احتمال خداحافظی از فوتبال

مانوئل نویر دو سال دیگر با بایرن قرارداد دارد یعنی تا 35 سالگی اما فعلا برنامه ای برای بازنشستگی ندارد.

واکنش نویر به احتمال خداحافظی از فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان 33ساله ملی پوش بایرن مونیخ همچنان انگیزه های بالایی برای فوتبال بازی کردن دارد. او می گوید که هر زمان احساس کند بایرن و تیم ملی آلمان به او نیازی ندارند، به بازنشستگی فکر خواهد کرد. نویر در سال های اخیر با یکی دو مصدومیت طولانی مدت روبرو شده اما همچنان گلر مورد اعتماد یوآخیم لوو در تیم ملی آلمان است. نویر 89 بازی ملی در کارنامه دارد و از سال 2011 که به بایرن پیوست، 340 بار برای این تیم به میدان رفته است.

 

 

1431979

 

 

نویر در مورد زمان احتمالی خداحافظی اش از فوتبال به "Welt am Sonntag" گفت:« وقتی حس کنید در تیم باشگاهی و تیم ملی دیگر به شما نیاز ندارند، باید کم کم به خداحافظی فکر کنید چرا که دیگر، ایجاد انگیزه درون خودتان سخت می شود. وقتی به تجربه شما نیاز دارند، شما هم انگیزه بالایی برای ادامه کار پیدا می کنید. فعلا این حس را دارم که هم در بایرن و هم در تیم ملی از در اختیار داشتن من خوشحالند و تا زمانی که این چنین باشد، به فوتبالم ادامه خواهم داد و واضح است که باید ارزش هایم را همیشه نشان دهم.»

 

نویر ادامه داد:« تداوم من به خاطر عشقی است که به فوتبال دارم. وقتی در زمین فوتبال هستم یا در تمرینات به سر می برم، حس سرزندگی و هیجان دارم. من 33ساله ام اما هر زمان در زمین هستم، حس می کنم هنوز می توانم بهتر شوم. قطعا با گذر زمان شما نمی توانید کارهای 10 سال پیش را انجام دهید اما تا زمانی که بدنم اجازه دهد، بازی خواهم کرد. من به فوتبال و لذت این ورزش نیاز دارم و تا وقتی به من نیاز باشد، ادامه خواهم داد.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها