کد خبر : 1635447 | 17 شهریور 1398 ساعت 17:52 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندو سانتوس:

رونالدو از گلزنی خسته نمی شود

سرمربی تیم ملی پرتغال در پایان بازی با صربستان به تمجید از فوق ستاره تیمش "کریستیانو رونالدو"، پرداخت.

رونالدو از گلزنی خسته نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در زمین صربستان به یک پیروزی مهم دست یافت و توانست میزبانش را 2-4 مغلوب کند. پرتغال برای زدن گل اول تا دقیقه 42 انتظار کشید و در نیمه دوم نیز توسط گونسالو گدس توانست به گل دوم دست یابد. صربستان فاصله را به یک گل کاهش داد ولی رونالدو توانست سومین گل را برای پرتغال به ثمر برساند. این گل شماره 89 رونالدو در رده ملی بود. میزبان این گل را پاسخ داد ولی گل چهارم توسط برناردو سیلوا، پرونده بازی را به سود پرتغال بست.

 

 

1432842

 

 

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در پایان بازی گفت:« صربستان من را سورپرایز کرد، انتظار داشتم که آنها از همان دقیقه اول برای پیروزی بجنگند اما آنها همان بازی را ارئه دادند که در تساوی 1-1 بازی رفت ارائه کرده بودند. این مسئله کار ما را برای خلق موقعیت گلزنی پیچیده کرد؛ اما ما بر بازی تسلط داشتیم و بازیکنانم باید به بازی که ارائه دادند، افتخار کنند.»

 

سانتوس ادامه داد:« من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما پس از گل دوم‌مان کمی دچار غفلت شدیم. ما فکر کردیم که بازی تمام شده اما هنوز زمان زیادی از بازی مانده بود و ما مشکلاتی را برای خودمان درست کردیم. به هر حال مهم پیروزی بود که کسب کردیم و درباره کریستیانو رونالدو هم باید بگویم که او در گلزنی سیری‌ناپذیر است.»

 

 

دیدگاه‌ها