کد خبر : 1635452 | 17 شهریور 1398 ساعت 18:22 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی توتی و ژکو از پیوستن مخیتاریان به رم

اسطوره باشگاه رم و مهاجم بوسنیایی این تیم به موفقیت هنریک مخیتاریان خوشبین هستند.

خوشحالی توتی و ژکو از پیوستن مخیتاریان به رم

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی در روز پایانی بازار نقل و انتقالات فعالیت فراوانی داشت و توانست هنریک میخیتاریان، هافبک طراح توپچی ها را با قراردادی یک ساله به ارزش سه میلیون یورو و بدون گزینه خرید جذب کند.

این هافبک 30 ساله در 22 بازی فصل قبل برای توپچی ها چهار گل به ثمر رساند. در بیانیه باشگاه رم تایید شد که گزینه ای برای خرید وی در پایان فصل وجود ندارد، اما رم سه میلیون یورو برای انتقال قرضی هنریک میخیتاریان برای یک فصل پرداخت می کند و 1.5 میلیون یورو حق پاداش نیز در قرارداد گنجانده شده است.

 

 

1296031

 

 

فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم نسبت به جذب هنریک مخیتاریان از سوی این تیم ایتالیایی ابراز خوشحالی کرد و گفت:« مخیتاریان می‌تواند کیفیت بیشتری به تیم اضافه کند به همین خاطر جذب او از سوی مسئولان تیم حرکت خوبی بود و امیدوارم این بازیکن بتواند تاثیر بالایی در تیم داشته باشد. او به هر حال بازیکنی است که در چند فصل اخیر حضور ثابتی در ترکیب تیم قبلی اش آرسنال نداشته است اما امیدوارم بتواند در رم احساس خوبی داشته باشد و برای تیم موثر باشد. طرفداران بی‌تردید قدر او را خواهند دانست. او انگیزه های زیادی برای بازی و درخشش در تیم خواهد داشت.»

 

ادین ژکو مهاجم بوسنیایی رم نیز با توتی هم عقیده است:«  آمدن از لیگ برتر انگلیس به سری آ ایتالیا تغییر خیلی بزرگی است. در انگلیس فوتبال کمی سریعتر است ولی در ایتالیا بیشتر تمرکز روی تاکتیک‌ است. من فکر نمی‌کنم که هنریک مشکلی با وفق دادن خود با شرایط بازی در سری آ داشته باشد. ما هم به عنوان هم‌تیمی به مخیتاریان کمک خواهیم کرد تا در رم جا بیفتد و خوشبین هستم که بتواند به تیم برای رسیدن به اهدافش کمک کند.»

 

 

1431686

 

دیدگاه‌ها