کد خبر : 1635508 | 17 شهریور 1398 ساعت 22:30 | 61.1K بازدید | 0 دیدگاه

الساندرو باستونی:

کونته، لیونل مسی دنیای سرمربیگری است

الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر توصیف جالبی برای وصف آنتونیو کونته به کار برد.

کونته، لیونل مسی دنیای سرمربیگری است

 

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو باستونی مدافع 21 ساله و ایتالیایی نراتزوری که با نظر آنتونیو کونته در این تیم ماندنی شد، تحت تاثیر تمرینات سرمربی جدید اینتر قرار گرفته و مدعی شد وی لیونل مسی دنیای سرمربیگری محسوب می شود.

 

الساندرو باستونی گفت: "همه بارها از آنتونیو کونته صحبت کرده بودند و من فقط تایید می کنم که او چقدر خوب است و به نظر من کونته، لیونل مسی سرمربیان است. کونته یک، پدیده است، ایده های استثنایی در فوتبال دارد و همیشه می خواهد تیم هایش حمله کنند. برنامه های تمرینی او بسیار سخت هستند، اما به یاد دارم وقتی برای آتالانتا نیز بازی کردم جیان پیرو گاسپرینی اینگونه بود.

 

1431402

 

تفاوت این است که ما تابستان ها در چین تمرین می کردیم و رطوبت فوق العاده زیاد بود. اعتراف می کنم که این موضوع باعث شد من خیلی اذیت شوم، اما وقتی کیفیت بالا می رود، شما باید سطح خود را برای برآورده کردن انتظارات بالا ببرید.

 

نمی توانیم انکار کنیم که قصد داریم روال سالهای اخیر سری آ را تغییر دهیم و بازیکنان و سرمربی باکیفیتی برای انجام این کار داریم، اما باید در موعد مقرر هدف خود را به اثبات برسانیم.

 

من از تواضع هم تیمی هایم در اینتر تحت تاثیر قرار گرفته ام زیرا علیرغم اینکه آنها از بهترین بازیکنان جهان هستند، اما توصیه های خوبی به من می کنند. من همیشه هوادار اینتر بوده ام و دیدن خودم در آینه با این پیراهن برایم رویایی است."

دیدگاه‌ها