کد خبر : 1636532 | 24 شهریور 1398 ساعت 01:15 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 1-0 اودینزه: طعم صدرنشینی با کونته

اینتر با پیروزی 1-0 مقابل اودینزه، به صدر جدول رقابت های سری آ صعود کرد.

اینتر 1-0 اودینزه: طعم صدرنشینی با کونته

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته که در دو دیدار قبلی لچه و کالیاری را شکست داده بودند، در دیدار امشب هم موفق شدند اودینزه را از پیش رو بردارند و با سه پیروزی از سه بازی، در صدر جدول رقابت های سری آ قرار بگیرند.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 بود که این تیم می توانست به گل اول بازی برسد اما شوت محکم پولینتانو، به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان اودینزه هم برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما پس از آن، بار دیگر این تیم میزبان بود که بر بازی مسلط شد و در دقیقه 16، ضربه والی سنسی، یک بار دیگر دروازه اودینزه را با خطر مواجه کرد اما واکنش موسو، مانع از باز شدن قفل دروازه میهمان شد.

بازی با برتری اینتر ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 25، این اودینزه بود که صاحب اولین موقعیت جدی اش شد ولی ضربه والاس را هاندانوویچ با یک واکنش خوب دفع کرد.

اینتری ها به حملات شان ادامه دادند و هرچند به گل نرسیدند اما در دقیقه 35، اخراج بازیکن اودینزه، شرایط را برای میزبان راحت تر کرد. دی پل در درگیری با کاندروا، ضربه ای به صورت بازیکن اینتر زد که با کارت قرمز مستقیم داور همراه شد.

پس از این اتفاق، فشار حملات اینتر افزایش پیدا  کرد و این تیم سرانجام در دقیقه 44 توانست به گل برتری برسد. روی ارسال عالی دیگو گودین به دهانه دروازه اودینزه بود که سنسی با ضربه سر کار را تمام کرد و نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.

 

1434272

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند وچیزی نمانده بود که اودینزه در دقیقه 50 به گل تساوی برسد اما واکنش عالی هاندانوویچ روی ضربه لاسانیا، دروازه اینتر را نجات داد.

در ادامه بار دیگر اینتری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 61، ضربه گالیاردینی می توانست به گل دوم نرآتزوری تبدیل شود اما باز هم موسو ناجی دروازه تیمش شد.

حملات اینتر ادامه داشت و در دقایق 73 و 76، این تیم صاحب دو موقعیت خوب دیگر شد اما ضربات گالیاردینی و موسو، راهی به چهارچوب دروازه اودینزه پیدا نکرد.

فشار حملات اینتر در دقایق پایانی هم ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل به سود شاگردان کونته به پایان رسید. اینتر با این پیروزی 9 امتیازی شد و بالاتر از یوونتوس در صدر جدول رقابت های سری آ قرار گرفت.

دیدگاه‌ها