کد خبر : 1635550 | 18 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورنو: پیروزی اسپانیا تقدیم به لوئیس انریکه

روبرت مورنو، سرمربی اسپانیا پیروزی 4-0 تیمش که دیروز در مقدماتی یورو2020 در مقابل جزایر فارو بدست آمد را به لوئیس انریکه، سرمربی پیشین اسپانیا تقدیم کرد.

مورنو: پیروزی اسپانیا تقدیم به لوئیس انریکه

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا دیروز در ادامه رقابتهای مقدماتی یورو2020 در گروه F به مصاف جزایر فارو، تیم قعرنشین این گروه رفته و در خانه خود با دو دبل رودریگو و پاکو آلکاسر موفق شد حریف را با نتیجه 4-0 شکست دهد. اسپانیا به این ترتیب از شش بازی خود 18 امتیاز بدست آورده و با اقتدار صدرنشین این گروه است.

 

روبرت مورنو، سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از بازی، پیروزی تیمش را به لوئیس انریکه، سرمربی پیشین لاروخا تقدیم کرد که مدتی پیش به دلیل مسائل خانوادگی از این سمت استعفا داد و در روزهای اخیر اعلام کرد دخترش را به دلیل ابتلا به سرطان از دست داده است.

 

1433047

 

روبرت مورنو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" گفتن این حرف برایم ناراحت‌کننده است ولی این تیم بیش از هر کس دیگری تیم لوئیس انریکه است. این پیروزی موضوع کوچکی است ولی ما می‌خواهیم آن را به لوئیس انریکه تقدیم کنیم، به خصوص پیروزی‌ای که اینجا در ال مولینون بدست آمده است".

 

مورنو در ادامه صحبتهایش گفت:" از عملکرد تیم در این بازی خیلی راضی‌ام. داشتن مهاجمی مثل آلکاسر برای ما امتیاز است. او در محوطه جریمه حریف عالی کار می‌کند. اما امروز رودریگو هم دو گل زد و من به خاطر موفقیت این دو نفر در بازی امروز خوشحالم".

 

سرمربی لاروخا در ادامه گفت:" آلکاسر باعث می‌شود رقابت بین مهاجمین افزایش یابد چون آنها برای اینکه بتوانند با او رقابت کنند باید در هر بازی حتما گلزنی کنند".

 

دیدگاه‌ها