کد خبر : 1635562 | 18 شهریور 1398 ساعت 12:15 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

نادال و لکرک قهرمان های امروز

با جلد روزنامه های ورزشی صبح اروپا (عکس)

روزنامه های ورزشی هنوز منابع اصلی خبری در ورزش قاره سبز محسوب می شوند و دیدن جلدهایشان خالی از لطف نیست.

به گزارش "ورزش سه"، از امروز می توانید در این ستون صفحات اول روزنامه های ورزشی اروپا را به صورت خاص مرور کنید.


امروز؛ 9 سپتامبر فردای قهرمانی رافا نادال در یو اس اوپن است درحالیکه چارلز لکرک گرندپری ایتالیا را با اتومبیل فراری برده است.

 

 

1433079

 

مارکا: دن نادال


این روزنامه ی چاپ مادرید امروز صفحه ی اول خود را به رافائل نادال و کسب ۱۹امین گرند اسلمش اختصاص داده و با عنوان "رافائل نادال بزرگ" به تعریف و تمجید از او پرداخته است؛ مارکا همچنین در بخش های دیگری از صفحه ی اصلی خود به پیروزی تیم های ملی بسکتبال و فوتبال اسپانیا در جام جهانی بسکتبال و مقدماتی یورو ۲۰۲۰ پرداخته است.

 

 

1433082

 

آاس: نادال (2)


دیگر روزنامه اسپانیایی چاپ کشور اسپانیا و شهر مادرید هم همچون مارکا به تمجید از رافائل نادال برای کسب ۱۹ امین گرند اسلمش پرداخته.


آاس در بخشی از شماره امروز خود به تمجید از تیم ملی فوتبال اسپانیا به خاطر پیروزی دیشبش مقابل جزایر فارو نیز پرداخته است.

 

 

1433078

 


اسپورت؛ نادال کجایی؟


این نشریه چاپ کاتالونیا تیتر اصلی خود را به تعریف و تمجید از روبرت مورنو سرمربی کاتالانی اسپانیا پرداخته و با عنوان " آفرین روبرت" او را به خاطر پیروزی های پیاپی اسپانیا مورد تعریف و تمجید قرار داده است.


اسپورت همچنین در بخش دیگری از شماره ی امروز خود اعلام کرده که مسی و سوارز دوران ریکاوری را طی می کنند و انتظار می رود مثلث طلایی مسی، سوارز و گریزمان مقابل والنسیا در ترکیب اصلی آبی اناری ها قرار گیرند.


غیبت نادال بعد از فتح یک جام مهم روی جلد اسپورت احتمالا به رئالی بودن این تنیسور مربوط است.

 

 

1433080


موندو دپورتیوو؛ ماه کلیدی بارسا


دیگر روزنامه چاپ شهر بارسلون تیتر اصلی خود را به پیروزی ارزشمند تیم ملی بسکتبال اسپانیا مقابل صربستان و درخشش روبیو بازیکن پست گارد راس این تیم اختصاص داده است.


موندو همچنین در بخشی دیگر به بازی های حساس بارسلونا در یک ماه آینده پرداخته و از آن به عنوان یک ماه کلیدی یاد کرده است. این روزنامه همچنین به مصدومیت یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید نیز اشاره کرده است‌. اینجا هم خبری از نادال نیست.

 

 

1433084

 


کوریره دلو اسپورت: ریکلرک


این روزنامه ی ایتالیایی تیتر اصلی خود را به مسابقات فرمول یک و قهرمانی چارلز لکرک راننده تیم فراری ایتالیا اختصاص داده که در مونزا این مسابقه خانگی را برد. جلد زیبای کوریره دلو اسپورت و کلمه: ریکلرک به تکرار قهرمانی او اشاره دارد.


این نشریه همچنین به پیروزی شب گذشته تیم ملی ایتالیا در چهارچوب رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ و درخشش ایموبیله اشاره کرده است.

 

1433081

 

 


توتو اسپورت: ایتالیای خوشگل


این روزنامه چاپ تورین هم مانند دیگر رسانه های ایتالیایی قهرمانی لکلرک راننده فراری در مسابقات فرمول یک را روی صفحه ی اصلی خود برده است.


توتو اسپورت در بخشی دیگر به پیروزی ایتالیا بر فنلاند اشاره و اعلام کرده است حالا دیگر ایتالیا بیش از هر زمان دیگری نزدیک به اخذ مجوز حضور در رقابت های یورو ۲۰۲۰ است. تیتر آنها هم جالب است: ایتالیای خوشگل!


این روزنامه همچنین در قسمتی دیگر به گل کریستیانو رونالدو مقابل صربستان اشاره که باعث شده این بازیکن به مرز ۴۰ گل در سال ۲۰۱۹ برسد.

 

 

1433083


اکیپ: استاد!


این روزنامه ی معتبر فرانسوی هم مانند روزنامه های ایتالیایی با عکسی بزرگی از لکلرک راننده فراری به تمجید از او به خاطر قهرمانیش پرداخته است. تیتر اکیپ: مائسترو به ظهور یک قهرمان درخشان دیگر در فرمول یک اشاره دارد.


اکیپ همچنین دست به تمجید از عملکرد تیم ملی فرانسه و پیروزی چهار بر یک این تیم مقابل آلبانی زده است.

 

1433101


گاتزتا دلواسپورت: درشت ترین تیتر


روزنامه مشهور ایتالیایی گاتزتا دلواسپورت هم لکلرک را روی جلد برده و به تمجید از پیروزی او در پیست مونزا پرداخته است. بردی مهم برای ایتالیایی ها که با درخشش این ستاره بلژیکی به تکرار روزهای خوب گذشته امیدوارند.

 

دیدگاه‌ها