کد خبر : 1635563 | 18 شهریور 1398 ساعت 12:37 | 318K بازدید | 0 دیدگاه

در وودافون آرنا استانبول رخ داد

اجرای بدترین تله آفساید تاریخ توسط تیم ملی آندورا

بازیکنان تیم ملی آندورا در جریان شکست 1-0 مقابل ترکیه در مقدماتی یورو2020 در تلاش برای ایجاد یک تله آفساید یکی از بدترین تله‌های آفساید تاریخ فوتبال را به نمایش گذاشتند.

اجرای بدترین تله آفساید تاریخ توسط تیم ملی آندورا

به گزارش "ورزش سه"، تله آفسایدی که بازیکنان تیم ملی آندورا در جریان شکست 1-0 مقابل ترکیه در مقدماتی یورو2020 سعی در اجرای آن داشتند به عنوان یکی از بدترین تله‌های آفساید تاریخ فوتبال مورد توجه قرار گرفته و زیر ذره‌بین قرار گرفته است.

 

تیم ملی کشور کوچک آندورا که در رده‌بندی فیفا در رتبه صد و سی و ششم قرار دارد در حال حاضر در قعر گروه H مقدماتی یورو2020 قرار دارد. اما آنچه این تیم را این روزها مورد توجه رسانه‌های ورزشی قرار داده تله آفسایدی است که بازیکنان این تیم در جریان شکست 1-0 مقابل ترکیه در این رقابتها به نمایش گذاشتند.

 

پنج دقیقه بعد از شروع نیمه دوم بازی در استادیوم وودافون بشیکتاش، امره بوزاغلو پشت ضربه آزاد ایستاد تا از این فرصت به نفع ترکیه استفاده کند. این فرصتی بود تا بازیکنان آندورا نشان دهند آنچه در جلسات تمرینی تمرین کرده‌اند در جریان بازی چگونه به نفع‌شان خواهد بود.

 

1433086

 

ولی تلاش بازیکنان آندورا برای اجرای تله آفساید به فاجعه ختم شد. ناتوانی بازیکنان این تیم در برقراری ارتباط موثر با یکدیگر باعث شد نیمی از آنها زمانی به حرکت درآیند که توپ به بازیکن هدف ترکیه رسیده بود.

 

درحالیکه همه مهاجمین ترکیه خارج از تله آفساید قرار داشتند، بازیکنان آندورا که تازه متوجه اشتباه خود شده بودند به سرعت به سمت مهاجمین ترکیه دویدند. این حرکت تیم ملی آندورا تماشاچیان حاضر در استادیوم استانبول را به خنده انداخت و حالا در شبکه‌های اجتماعی هم سوژه طنز و تمسخر شده است.

 

1433087

 

البته بازیکنان ترکیه نتوانستند از این فرصت طلایی استفاده کنند. چاغلار سویونجو توپ ارسالی را با سینه کنترل کرد اما به جای اینکه توپ را به جنک توسون پاس دهد تا او دروازه حریف را باز کند سعی کرد دروازه‌بان آندورا را با یک ضربه چیپ از مقابل بردارد که یکی از مدافعین آندورا از راه رسید و توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

 

دیدگاه‌ها