کد خبر : 1635663 | 19 شهریور 1398 ساعت 14:40 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

نبیل فکیر: لیورپول درباره انتقالم دروغ می‌گوید

نبیل فکیر، ستاره فرانسوی بتیس به لیورپول تاخته و ادعاهای لیورپولی‌ها درباره به سرانجام نرسیدن انتقال او به این باشگاه را دروغ خوانده است.

نبیل فکیر: لیورپول درباره انتقالم دروغ می‌گوید

به گزارش "ورزش سه"، نبیل فکیر، ستاره ملی‌پوش فرانسوی که در تابستان سال جاری به بتیس پیوست ادعاهای اخیر باشگاه لیورپول درباره به سرانجام نرسیدن انتقالش به این باشگاه در تابستان 2018 که گفته می‌شود قرار بوده با امضای قراردادی 53 میلیون پوندی انجام شود را دروغ خواند.

 

1433225

 

این در حالی است که در تابستان 2018 به نظر می‌رسید همه چیز مهیای انتقال ستاره ملی‌پوش فرانسوی به لیورپول است. فکیر که آن زمان بازیکن لیون بود حتی به انگلیس سفر کرد و عکسهایی از او با لباس باشگاه لیورپول منتشر شد. اما بعد از آن باشگاه لیورپول از انجام این انتقال منصرف شد و معاینات پزشکی علت این تصمیم باشگاه اعلام شد.

 

فکیر که امسال تابستان به رئال بتیس ملحق شده در این باره گفت:" حرفهایی که به خصوص درباره خانواده‌ام زده شد هم آنها و هم من را خیلی آزار داد. به خصوص وقتی می‌دانید که حرفهایی که گفته می‌شود غلط و دروغ است".

 

ستاره ملی‌پوش فرانسوی در ادامه گفت:" حرفهایی که آن زمان گفته شد واقعیت نداشت. زانوی من خوب بود. من در کلرفونتن مقر تمرینی تیم ملی فرانسه آزمایش پزشکی داده بودم و آنها کوچکترین اشاره‌ای به مشکل زانوی من نکردند. اگر زانوی من مشکل داشت رئیس باشگاه لیون برای نگه داشتنم پیشنهادی به آن بزرگی می‌داد؟ ولی از همه بدتر این است که گفته می‌شود علت انجام نشدن انتقال من خانواده‌ام بوده‌اند. این دروغ است ولی خب، کاری نمی‌شود کرد. زندگی همچنان ادامه دارد".

 

 

دیدگاه‌ها