کد خبر : 1635677 | 19 شهریور 1398 ساعت 16:13 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

ستاره ملی پوش اسپانیا زیر ذره بین بارسا

فابیان روئیز ستاره اسپانیایی ناپولی یک بار دیگر مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

ستاره ملی پوش اسپانیا زیر ذره بین بارسا

به گزارش "ورزش سه"، اینکه دوم سپتامبر(یازده شهریور) فصل نقل و انتقالات تابستانی به اتمام رسید به معنای پایان کار باشگاه های بزرگ در امر نقل و انتقالات نیست. همانطور که رئال قصد دارد همین زمستان کار جذب دانی فان دبیک برای فصل بعد را نهایی کند، بارسا نیز قصد دارد نماینده هایی را برای تماشای بازی های فابیان روئیز روانه کند. کاری که سال گذشته با لوکا یوویچ انجام داد اما او در انتها سر از رئال در آورد!

 

 

1433253

 

 

روئیز اولین بار سال 2017 بود که مورد توجه بارسا قرار گرفت. بتیس فصل 17-2016 او را شش ماهه به الچه قرض داده بود در حالی که بارسا او را قرضی با بند خرید برای تیم دوم خود می خواست ولی بتیس فروش او با 6 میلیون یورو را طلب کرد. فابیان روئیس تابستان 2017 به تیم اول بتیس اضافه شد و در برنابئو و پیروزی دقایق پایانی 0-1 بر رئال آنقدر خوش درخشید که توانست جای خود در ترکیب ثابت سبزها را مستحکم کند. یک سال بعد بارسا بار دیگر برای جذب او تلاش کرد اما دیگر دیر شده بود و ناپولی زودتر توانست فابیان را به خدمت بگیرد. جذب او تنها با 15 میلیون یورو ممکن بود.

او فصل گذشته در 42 بازی هفت گل برای ناپولی زد و چند ماه قبل قهرمانی یورو را با تیم زیر 21 ساله های اسپانیا جشن گرفت. فابیان در تیم ملی اسپانیا نیز جایگاه خوبی خواهد داشت و دیگر کسی به توانایی های او تردیدی ندارد.

سران بارسا حالا تصمیم گرفته اند که در طول فصل جاری بازی های فابیان را به دقت زیر نظر داشته باشند و تابستان بعد برای جذب او اقدام کنند. تابستان 2020 اغلب هافبک های برجسته بارسا از 31 سالگی هم گذر خواهند کرد و نیاز به یک جوانگرایی در خط میانی حس می شود. انتقالی که البته حالا 60 میلیون یورو هزینه خواهد داشت در حالی که تا یک سال پیش بارسا با صرف هزینه ای بسیار کمتر می توانست این استعداد خالص را جذب کند.

 

 

دیدگاه‌ها