کد خبر : 1635762 | 20 شهریور 1398 ساعت 10:07 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: به بردن جوایز فردی فکر نمی کنم

کریس رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، پس از زدن چهار گل به لیتوانی در مقدماتی یورو 2020، اعلام کرد که به دنبال کسب جوایز فردی نیست.

رونالدو: به بردن جوایز فردی فکر نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال شب گذشته موفق شد در خانه لیتوانی به پیروزی 5-1 برسد و رونالدو با زدن چهار گل، تعداد گل های ملی اش را به 93 رساند. او همچنین با این چهار گل، تعداد گل هایش در تاریخ رقابت های مقدماتی یورو را به 25 رساند و بالاتر از رابی کین، در صدر ایستاد.

اما او که پیش از این 5 بار برنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا شده، تاکید کرد که به دنبال کسب افتخارات فردی نیست.

رونالدو به خبرنگاران گفت:" همانطور که همیشه گفته ام، من با فکر بردن جوایز فردی زندگی نمی کنم. این نتیجه چیزی است که ما به طور تیمی برده ایم. البته نمی توانم دروغ بگویم، حس خوبی دارد.

 

 

1433329

 

ولی مهمترین چیز این بود که به تیم کمک کنم. من مقابل صربستان هم گل زدم و چهار گل هم اینجا زدم و خیلی خوشحال هستم. ما باید این لحظه را فراموش کنیم و آنچه بیشتر از همه می خواهم این است که به همین روند ادامه بدهم."

رونالدو که اکنون تنها 16 گل با رکورد بیشترین گل ملی تاریخ که در اختیار علی دایی است، فاصله دارد، اظهار امیدواری کرد که بتواند همچنان برای تیم ملی کشورش گلزنی کند.

" من دوره خوبی را سپری می کنم اما تیم هم خیلی خوب کار کرد. من از این لحظه لذت می برم اما نه به خاطر اینکه گل زدم، بلکه به دلیل سطحی که توانستیم در چند سال اخیر به نمایش بگذاریم. این به خودم بستگی دارد که همچنان به تیم ملی کمک کنم."

دیدگاه‌ها