کد خبر : 1635794 | 20 شهریور 1398 ساعت 11:50 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

کفش استرلینگ، هدیه به هوادار نوجوان انگلیسی

رحیم استرلینگ ستاره ملی‌پوش انگلیسی باشگاه منچسترسیتی در جریان دیدار انگلیس و کوزوو با رفتن به سمت یک هوادار نوجوان انگلیسی و اهدای کفش خود به او مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته.

کفش استرلینگ، هدیه به هوادار نوجوان انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، هواداران انگلیسی فوتبال به حرکت نوع‌دوستانه رحیم استرلینگ، ستاره ملی‌پوش انگلیسی در جریان دیدار این تیم مقابل کوزوو که با پیروزی 5-3 سه‌شیرها به پایان رسید واکنش بسیار مثبتی نشان داده و می‌گویند رسانه‌ها به این حرکات زیبا و انسانی پوشش نداده و صرفا به دنبال مسائل و نکات تنش‌زا هستند درحالیکه حرکاتی از این دست فوتبال را به ورزشی زیبا تبدیل کرده است.

 

رحیم استرلینگ که در رسانه‌های انگلیسی اخبار حاشیه‌ای زیادی درباره‌اش منتشر می‌شود دیروز در جریان دیدار انگلیس و کوزوو در مقدماتی یورو2020 که در آن گل اول انگلیس را به ثمر رساند تصمیم گرفت شادی خود را با هواداران انگلیسی حاضر در ورزشگاه تقسیم کند. استرلینگ به سراغ عده‌ای از هواداران حاضر روی سکوها رفته، با آنها صحبت کرده و امضا داد. ستاره منچسترسیتی همچنین کفش‌های خود را به یک هوادار نوجوان داد که به او ابراز علاقه می‌کرد.

 

1433405

 

این هوادار نوجوان از استرلینگ خواست که کفش‌های خود را به او بدهد و استرلینگ با کمال میل کفش‌های نایک خود را از پا در آورده و در اختیار هوادار نوجوانی گذاشت که می‌دانست برای او ارزشی به مراتب بیشتر از ارزش مادی‌شان خواهد داشت.

 

واکنش هوادار نوجوان انگلیسی به این حرکت استرلینگ کاربران شبکه‌های اجتماعی را به تحسین استرلینگ واداشته و خیلی‌ها می‌گویند حرکاتی مثل اقدام استرلینگ است که فوتبال را همچنان زیبا نگه داشته است.

 

دیدگاه‌ها