کد خبر : 1635893 | 20 شهریور 1398 ساعت 19:34 | 117.4K بازدید | 0 دیدگاه

همه به یاد دختر آبی؛

صدای سکوت سرخابی ها در تهران پیچید

بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس جلسات تمرینی عصر امروز خود را به احترام بانوی فوتبال دوستی که به تازگی از دنیا رفته، با یک دقیقه سکوت آغاز کردند.

صدای سکوت سرخابی ها در تهران پیچید

به گزارش "ورزش سه"، خبر درگذشت یک بانوی علاقه مند به فوتبال پس از ماجراهایی دردناک، این روزها واکنش های فراوانی از سوی کاربران فضای مجازی، اهالی فوتبال، باشگاه های خارجی و حتی فیفا داشته است. سحر خدایاری، دختر 29 ساله هوادار تیم استقلال که در مقابل یک مجتمع قضایی اقدام به خودسوزی کرده بود، سرانجام درگذشت و اتفاقی تلخ در فضای پیرامون فوتبال ایران رخ داد.

 

حالا پس از گذشت 48 ساعت از انتشار این خبر تلخ، بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در تمرین عصر امروز خود به این اتفاق واکنش نشان دادند.

 

  سرخپوشان پایتخت از ساعت 17:30 تمرین خود را آغاز کرده اند. آن ها که برای دیدار با صنعت نفت آبادان خود را آماده می کنند، در حالی وارد زمین چمن شدند که همه چیز تخت تاثیر این اتفاق تلخ بود. بعد از ورود بازیکنان به زمین، آن ها در کنار کادرفنی و اعضای تیم یک دقیقه به احترام دختر آبی سکوت کردند تا به این شکل ناراحتی و احترام خود را نسبت به این خبر هولناک نشان دهند.

 

1433488

 

استقلالی ها هم بر خود وظیفه دانستند که جهت ادای احترام به این هوادار فقید، تمرین را با یک دقیقه سکوت آغاز کنند.

 

به همین منظور، حلقه اتحادی بین بازیکنان و کادر فنی استقلال تشکیل شد و آندره آ استراماچونی چند جمله درباره این اتفاق بیان کرد و سپس اعضای تیمش را به یک دقیقه سکوت فراخواند.

 

1433511

 

دیدگاه‌ها