کد خبر : 1636015 | 21 شهریور 1398 ساعت 18:40 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش شورای شهر ناپل به بیانیه تند آنچلوتی

شورای شهر ناپل در پی انتشار بیانیه شدیداللحن کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی در مورد ورزشگاه سن پائولو واکنش نشان داد.

واکنش شورای شهر ناپل به بیانیه تند آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی امروز با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد شدید از وضعیت نامناسب استادیوم خانگی این باشگاه، سن پائولو به خصوص وضعیت وخیم رختکن‌ها در این استادیوم این شرایط را نشانه بی‌کفایتی و غیر حرفه‌ای گری مسئولان در بازسازی استادیوم دانست.

 

 

1424809

 

 

ورزشگاه مشهور ناپولی، سن پائولو در مالکیت شورای شهر ناپولی قرار دارد و تابستان امسال میزبان رقابت‌های دانشجویان جهان (یونیورسیاد) بود و به همین دلیل شورای شهر ناپل قرار بود که پیش از آغاز فصل شرایط را برای میزبانی ناپولی از بازی‌های خانگی‌اش در فصل جدید فراهم کند. شورای شهر ناپل به موجب قراردادی که با ناپولی بسته متعهد شده بود که پیش از شروع فصل و حداکثر تا یک دو هفته اول فصل جدید عملیات بازسازی ورزشگاه را به اتمام برساند که گویا به وعده‌اش عمل نکرده و همین موضوع خشم و نارضایتی کارلو آنچلوتی، سرمربی نایب قهرمان فصل گذشته را در پی داشته است.

 

آنچلوتی در انتقاد از وضعیت ورزشگاه سن پائولو گفته بود:« ظرف دو  ماه می‌توان یک خانه ساخت ولی آنها در این همه مدت نتوانسته‌اند رختکن‌ها را درست کنند. در بازی‌های بعدی ما مقابل سامپدوریا و لیورپول باید کجا لباس‌هایمان را عوض کنیم؟ من از بی‌کفایتی و غیر حرفه‌ای گری کسانی که در حال بازسازی ورزشگاه هستند واقعا عصبانی هستم. شهرداری و شورای شهر چگونه می‌توانند تعهدات‌شان در قبال ما را نادیده بگیرند؟ آنچه که من می‌بینم بی‌اهمیتی به تیم، باشگاه و شهر است و من از این بابت واقعا ناراحتم.»

 

 

1424808

 

 

به دنبال بیانیه آنچلوتی، چیرو بوریلو معاون ورزشی شورای شهر ناپل پاسخ سرمربی ناپولی را داد:« بگذارید اول این موضوع را روشن کنم که این شهرداری منطقه بوده که تعهد داده عملیات بازسازی ورزشگاه را انجام دهد نه شورای شهر اما من در مراجعه اخیرم به ورزشگاه دیدم که به جز تعدادی در ورودی  که نیاز به تنظیم دارند و چند مورد جزیی دیگر، سایر چیزها روبه‌راه است. شنبه شب بازیکنان ناپولی می‌توانند با خیال راحت در رختکن تازه مرمت شده‌‌شان لباس‌های خود را عوض کنند.»

دیدگاه‌ها