کد خبر : 1636016 | 21 شهریور 1398 ساعت 19:01 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

دنی سبایوس:

اوبامیانگ را می توان با رونالدو مقایسه کرد

از نظر دنی سبایوس بازیکن قرضی رئال در آرسنال، پیر امریک اوبامیانگ شباهت های زیادی با کریس رونالدو دارد.

اوبامیانگ را می توان با رونالدو مقایسه کرد

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس هافبک رئال پس از بی مهری های زیدان تصمیم به ترک این باشگاه گرفت. در نهایت رئال او را به صورت قرضی بدون بند خرید دائمی به آرسنال واگذار کرد و او هم خیلی زود توانست در ترکیب این تیم جایگاه خوبی به دست بیاورد. سبایوس پس از گذشت 5 هفته از لیگ برتر توانسته ارزش هایش را به هواداران نشان دهد و خوشبین است که فصل بسیار خوبی را در لندن داشته باشد.

 

 

1433660

 

 

سبایوس در مصاحبه با گاردین گفت که تیمش خط حمله بسیار زهرداری دارد و به تمجید از مهاجمان آرسنال پرداخت:« ما خط حمله بسیار خوبی در اختیار داریم که بسیار باهم هماهنگ هستند. هر سه می توانند در یک بازی تفاوت ها را رقم بزنند.

می توان اوبامیانگ را حتی با رونالدو مقایسه کرد. وقتی او در رئال بود درون محوطه جریمه همیشه بوی گل می داد و یک مهره حیاتی بود. اوبامیانگ در آرسنال اینگونه است. نیکولاس په په مستقیم تر بازی می کند و از نظر من الکساندر لاکازت بهترین بازیکن آرسنال است. او بازی خوانی فوق العاده ای دارد و اگر 100 درصد آماده باشد، قدرت ما را مضاعف خواهد کرد. معتقدم آمادگی بازیکنان ما به حدی است که کار اونای امری برای انتخاب ترکیب اصلی را دشوار می کند و بعید است در چهار بازی متوالی ترکیب ثابت را تکرار کند.»

 

سبایوس درمورد شرایطش در آرسنال گفت:« من عاشق شهر لندن، لیگ برتر و باشگاه آرسنال شده ام. اینجا همه چیز عالی است و خیلی خوشحالم که بخشی از این باشگاه بزرگ هستم. تفاوت های زیادی بین رئال و آرسنال وجود ندارد و باید به هواداران هم اشاره کنم که عشق شان به باشگاه و رفتارشان با من مثال زدنی بوده است.»

 

دیدگاه‌ها