کد خبر : 1640737 | 10 مهر 1398 ساعت 14:20 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه سنگین مدیر دورتموند به اوبامیانگ

یوآخیم واتسکه مدیر اجرایی بروسیا دورتموند در جریان یک مصاحبه، لیگ قهرمانان را سوژه کنایه خود به پیر امریک اوبامیانگ قرار داد.

طعنه سنگین مدیر دورتموند به اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، پیر امریک اوبامیانگ ژانویه 2018 بود که از بروسیا دورتموند جدا شد و به آرسنال پیوست. او سال های درخشانی در دورتموند داشت و درخشش خود در جمع توپچی ها را نیز ادامه داده است. ستاره گابنی فصل گذشته به طور مشترک با صلاح و مانه آقای گل لیگ برتر شد و فصل جاری هم مدعی جدی کسب این عنوان است.

 

 

1439604

 

 

هانس یوآخیم واستکه مدیر دورتموند در مصاحبه با "Suddeustche Zeitung" و در مورد اوبامیانگ گفت:« اوبا مهاجم بزرگی است و کسی در این مورد تردید ندارد. او در آرسنال هم خوب گل می زند و خوشحال است به خصوص وقتی حساب بانکی خودش را نگاه می کند. او در آرسنال پول خیلی خوبی می گیرد ولی چهارشنبه ها مجبور است لیگ قهرمانان را از تلویزیون تماشا کند و شک ندارم که این برای او غم انگیز است.»

لازم به ذکر است که آرسنال در دو سال اخیر نتوانسته مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد ولی دورتموند همیشه یک پای ثابت این رقابت هاست.

 

واتسکه در مورد شایعات پیرامون جوردن سانچو و اشرف حکیمی نیز گفت:« سانچو در دورتموند خوشحال است و نمی دانم این شایعات جدایی او از کجا می آیند. او قطعا با ما می ماند. اشرف حکیمی هم پایان فصل قرارداد قرضی اش با ما تمام می شود ولی خبری از رئال ندارم. ما از او راضی هستیم و خودش هم از بودن در دورتموند خوشحال است. هر کاری می کنیم تا او به رئال برنگردد.»

 

 

1350554

 

دیدگاه‌ها