کد خبر : 1636233 | 23 شهریور 1398 ساعت 09:17 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار مصدومین بارسلونا

بازگشت سوارز، غیبت 6 هفته‌ای اومتیتی

باشگاه بارسلونا اعلام کرد لوئیس سوارز به بهبودی کامل نزدیک شده و نامش در فهرست امروز بارسا برای دیدار با والنسیا وجود دارد اما ساموئل اومتیتی به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور خواهد بود.

بازگشت سوارز، غیبت 6 هفته‌ای اومتیتی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا تایید کرد که ساموئل اومتیتی، ستاره این تیم به دلیل مصدومیتی که در بازی‌های ملی به آن دچار شده حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود اما لوئیس سوارز به بهبودی کامل نزدیک شده و نامش برای بازی امروز بارسا مقابل والنسیا در فهرست بازیکنان این تیم وجود دارد.

 

1433712

 

بارسلونا که از سه بازی اول خود در لالیگا تنها موفق به جمع کردن 4 امتیاز شده امروز به مصاف والنسیا می‌رود. بر اساس اعلام باشگاه بارسلونا، ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی این تیم در بازی‌های اخیر ملی فرانسه از ناحیه کف پا دچار  مصدومیت شده و باشگاه اسپانیایی با اعلام اینکه مصدومیت او جدی نیست تایید کرد که او احتمالا تا شش هفته نمی‌تواند کاتالان‌ها را در میادین همراهی کند.

 

1433917

 

لوئیس سوارز هم که در اولین بازی فصل بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو دچار مصدومیت از ناحیه ساق پا شده و بعد از 37 دقیقه مجبور به ترک زمین شده بود از آن زمان تا امروز دیگر برای این تیم به میدان نرفته بود. اما ارنستو والورده دیروز در مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرد که سوارز از بازی امروز مقابل والنسیا به فهرست بازیکنان بارسا بازگشته است. شایان ذکر است که بارسا در بازی امروز لیونل مسی، کاپیتان خود را هم در اختیار نخواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها