کد خبر : 1636239 | 23 شهریور 1398 ساعت 10:05 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

یادگاری هفته سوم روی گونه کوین جانسن(عکس)

هافبک هلندی تیم فوتبال گل گهر روی یک پرتاب اوت بازیکن حریف از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شد.

به گزارش" ورزش سه" هفته سوم لیگ نوزدهم با یک بازی جذاب آغاز شد. گل گهر و پارس جنوبی در این هفته و در سیرجان در حالی به مصاف هم رفتند که لیگ برتر چند روز به خاطر بازی های تیم ملی در خواب اجباری فرو رفته بود. با این حال بازی دو تیم یک مسابقه پرحادثه و درگیرانه از آب در آمد با وجود اینکه در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.


کوین جانی جانسن هافبک هلندی تیم گل گهر اما یکی از بازیکنانی بود که در این بازی پربرخورد و درگیرانه دچار مصدومیت شد. عکسی که بعد از بازی از این بازیکن منتشر شده نشان می دهد از ناحیه گونه و چشم چپ براثر با کبودی و آسیب روبرو است. این اتفاق اما در اواخر نیمه اول و روی یک پرتاب اوت به دست آمد. در این صحنه برخورد دست یا آرنج فریبرز گرامی مدافع تیم پارس جنوبی به صورت کوین جانسن باعث شد تا این بازیکن از ناحیه صورت آسیب ببیند.


اولین بازی هفته سوم لیگ برتر یک بازی پرهیجان درون زمین و تاحدودی یک بازی پرحاشیه در کنار زمین بود و این حواشی به نیمکت ها و سرمربیان دو تیم هم رسید. مربیان دو تیم که پیش از بازی خیلی دوستانه با هم برخورد کرده بودند در ادامه جزئی از فضای پرهیجان و پرتنش بازی شدند به طوری که بعد از گل مساوی پارس جنوبی این تنش ها به اوج رسید و مربیان دو تیم با هم به جدل پرداختند.

 

1433928

دیدگاه‌ها