کد خبر : 1636313 | 23 شهریور 1398 ساعت 15:13 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار دوئل تراشتگن و سیله سن

بازگشت ستاره ناراضی سابق بارسا به نوکمپ

یاسپر سیله سن پس از سه سال نیمکت نشینی در بارسا تابستان امسال راهی والنسیا شد. او امشب بار دیگر به نوکمپ باز خواهدگشت.

بازگشت ستاره ناراضی سابق بارسا به نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن و یاسپر سیله سن امشب در نوکمپ یکدیگر را ملاقات خواهند کرد اما در دو دروازه مختلف. سیله سن سه سال نیمکت نشین تراشتگن در بارسلونا بود و پس از ماه ها مبارزه برای رسیدن به ترکیب اصلی بلوگرانا ناامید شد و به والنسیا پیوست. او حالا در والنسیا گلر ثابت محسوب می شود.

 

 

1405201

 

 

برای تراشتگن بازگشت به بارسا و نوکمپ یعنی یک تجربه دیگر حضور ثابت درون دروازه. او که در تیم ملی آلمان نیمکت نشین و ذخیره مانوئل نویر است، پس از دو بازی دور مقدماتی یورو 2020 با ژرمن ها، امشب لذت دروازه بان ثابت بودن را یک بار دیگر تجربه خواهد کرد.

تراشتگن تاکنون به والنسیا نباخته است. هشت بار حضور برابر والنسیا برای او 4 برد و 4 تساوی به همراه داشه و البته تنها یک بار برابر والنسیا موفق به ثبت کلین شیت شده است. او در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری سال 2016 که با برتری 7-0 بارسا تمام شد، گلی دریافت نکرد اما در 7 بازی دیگر، یازده بار دروازه خود را باز شده دیده است.

 

 

1405100

 

 

سیله سن سه سال در بارسا نیمکت نشین بود و زیر سایه تراشتگن قرار داشت. او در فینال کوپا دل ری فصل گذشته برابر تیم فعلی خود به میدان رفت و 2-1 بازنده شد. سیله سن تا به اینجای فصل در هر سه بازی والنسیا درواره بان ثابت بوده است در حالیکه تمام فصل گذشته تنها توانست سه بازی برای بارسا در لالیگا به میدان برود که آن هم به دلیل مصدومیت تراشتگن بود.

بدون شک یکی از دوئل های جذاب بازی امشب می تواند بین تراشتگن و سیله سن باشد. دروازه بان هلندی البته ماموریت دشواری برابر مهاجمان تیم سابق خود خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها