کد خبر : 1636362 | 23 شهریور 1398 ساعت 16:55 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمانی: این گلر توهینی نکرد

فقط خدا از حکم علیرضا بیرانوند خبر دارد!

وکیل بیرانوند می‌گوید: به نظرم آقای بیرانوند حرکتی نکرد که توهین باشد و آن تنها یک واکنش طبیعی بود.

فقط خدا از حکم علیرضا بیرانوند خبر دارد!

به گزارش "ورزش‌سه"،  مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند بعد از جلسه کمیته انضباطی در کنار گلر پرسپولیس مقابل هواداران قرار گرفت و گفت: حرکت آقای بیرانوند اصلا توهین نبود و هواداران تراکتور شعار دادند و یک واکنش طبیعی بود.


وی در مورد زمان اعلام رای نیز گفت: من نمی‌دانم چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد. کمیته باید تصمیم بگیرد که این حرکت توهین آمیز بوده یا خیر و مسلما تصمیم خود را به ما نمی‌گویند ولی حرکت آقای بیرانوند توهین نبود.


سلیمانی در ادامه گفت: به نظرم آقای بیرانوند حرکتی نکرد که توهین باشد و آن تنها یک واکنش طبیعی بود. هواداران نباید توهین می‌کردند و واکنش گلر پرسپولیس طبیعی بود و هیچ توهینی نداشت.


وکیل بیرانوند در مورد شباهت حرکت منشا و گلر پرسپولیس و عدم محرومیت مهاجم سابق استقلال بعد از بازی با فولاد گفت: من این را نباید جواب بدهم و بر عهده کمیته انضباطی است.


سلیمانی در خصوص برخی شایعات منتشر شده در رسانه ها گفت: کمیته اخلاق و کمیته انضباطی دو ارگان جدا از هم هستند و حکم‌هایی که صادر می‌شود اصلا به هم ربط ندارد. پس به شایعات رسانه‌ها توجه نکنید.


وی در پایان گفت: کمیته انضباطی تصمیم می‌گیرد که چه حکمی صادر کند. دستور موقت الان در حال حاضر محلی از اعراب ندارد و در مورد نوع حکم باید بگوییم که الله اعلم!

دیدگاه‌ها