کد خبر : 1636380 | 23 شهریور 1398 ساعت 17:24 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

امیردولاب شماره 2 به بازار آمد؟

یک گزارشگر سیدجلال را به لوانته برد

علیرضا علیفر در آخرین گزارش تلویزیونی اشتباهی کرد تا دوباره تبدیل به سوژه ای در بین کاربران فضای مجازی شود.

یک گزارشگر سیدجلال را به لوانته برد

به گزارش" ورزش سه" در حالی که بازی تیم های رئال مادرید و لوانته را علیرضا علیفر گزارش می کرد این مجری با سابقه یک اشتباه کرد تا بازهم یک سوتی از او دستمایه کاربران فضای مجازی شود. در نیمه اول بازی رئال مادرید و لوانته از سری رقابت های لالیگا علیفر گفت که در جستجویی که قبل از بازی در چند سایت انجام داده در ترکیب تیم لوانته بازیکن شماره 17 سیدجلال حسینی! بوده است هرچند همانطور که خودش می گفت شماره 17 لوانته ووکچویچ بود.


این اشتباه خیلی زود در فضای مجازی دستمایه قرار گرفت چرا که در کل در لیست تیم لوانته نام چنین بازیکنی وجود ندارد. اصلا تا امروز و در دنیای حرفه ای فوتبال تنها یک سیدجلال حسینی وجود دارد که آن هم کاپیتان پرسپولیس است. البته برخی کاربران اعتقاد داشتند که علیفر احتمالا باردیگر توسط یکی از کاربران فضای مجازی مورد شوخی قرار گرفته است.


او قبل از این و در مسابقه دو تیم ایرلند شمالی و لهستان بر حسب عادت گزارشی که دارد از ویکی پدیا نام سازنده ورزشگاه لهستان را استخراج کرده بود که البته از آن جا که این وبسایت قابل ویرایش است نمی دانست که قبل از او کسی رفته و نام ورزشگاه را به "امیردولاب " تغییر داده است.


او با جدیت خاصی گفت که سازنده ورزشگاه لهستان امیردولاب است و شاید به نوعی همین اشتباه بود که علیفر را در فضای مجازی تبدیل به چهره ای مورد توجه کرد. حالا اما اینکه او بازیکن شماره 17 لوانته را سیدجلال حسینی خوانده است به این معنا است طی روزهای آینده باید شاهد پست ها و مطالب طنز درباره او باشیم.

دیدگاه‌ها