کد خبر : 1636383 | 23 شهریور 1398 ساعت 17:57 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: هازارد دو بار عصبانی ام کرد

تیبو کورتوا در پایان بازی با لوانته فاش ساخت که توپ از دست دادن های ادن هازارد او را عصبانی کرده است.

کورتوا: هازارد دو بار عصبانی ام کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در یک بازی خانگی موفق شد 3-2 بر لوانته پیروز شود. رئال دو چهره کاملا متفاوت داشت. در نیمه اول سه گل زد و عالی بازی کرد ولی در نیمه دوم نزدیک بود حتی سه امتیاز را از دست بدهد. ادن هازارد امروز اولین بازی رسمی خود با پیراهن رئال را تجربه کرد و بد هم ظاهر نشد.

 

 

1434083

 

 

تیبو کورتوا گلر رئال که در این بازی با مهار دقیقه 92 خود اجازه نداد لوانته به گل تساوی برسد، در پایان بازی گفت:« بین دو نیمه به این فکر می کردیم که بازی را بدون گل خورده تمام کنیم. خیلی مهم است که در تمام طول بازی یک روند خوب را ادامه دهید ولی پس از خوردن گل اول افت کردیم و به خصوص پس از گل دوم حریف دیگر باید هر طور که می شد، پیروزی را حفظ می کردیم. خوشحالم که در دقایق پایانی با مهار خودم اجازه ندادم سه امتیاز را از دست بدهیم.

اگر همان بازی نیمه اول را تکرار می کردیم، با همه احترام به لوانته می توانستیم 5-0 یا 6-0 پیروز شویم. این بهترین 45 دقیقه اول سال 2019 ما بود ولی لوانته تغییر سیستم داد و ما هم در زدن ضربات نهایی بی دقت عمل کردیم.»

 

اولین بازی ادن هازارد:« او می توانست خیلی زود گلزنی کند و با توپ بسیار راحت کار می کند. او این قدرت و توانایی را در خود دارد ولی دو بار هم می خواست با پشت پا پاس بدهد ولی توپ را از دست داد و به همین خاطر از او عصبانی شدم. ادن می تواند در خط حمله تفاوت ها را رقم بزند.»

 

پی اس جی:« فعلا باید استراحت کنیم و هنوز تا چهارشنبه زمان باقی است. اینکه در نیمه دوم به پی اس جی فکر می کردیم اشتباه است. در مجموع خوب بودیم و قدرت مان را به خصوص  در نیمه اول نشان دادیم.»

 

 

دیدگاه‌ها