کد خبر : 1636392 | 23 شهریور 1398 ساعت 18:11 | 71.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازهم سریال تکراری اعتراض به داور!

کابوس ثانیه‌های آخر؛ دست عبدولی به طلا نرسید

سعید عبدولی در ثانیه های پایانی دیدار نیمه نهایی برتری خود را از دست داد و به دیدار رده بندی رفت.

کابوس ثانیه‌های آخر؛ دست عبدولی به طلا نرسید

به گزارش "ورزش سه"، در روزی همه امیدها برای داشتن یک فینالیست به سعید عبدولی، باتجربه ترین عضو تیم ملی کشتی فرنگی بود، این فرنگی کار اندیمشکی بعد از برتری مقابل رقبایی از جمهوری چک و روسیه در نیمه نهایی مقابل رفیق حسین اف از جمهوری آذربایجان مبارزه کرد.


این مبارزه جذاب و پر افت و خیز در ابتدا با غافلگیری عبدولی همراه بود. این فرنگی کار باتجربه ایرانی در شرایطی که می خواست با داور مبارزه کند، با یک کمرگیری از سوی حریف خاک شد و 2 امتیاز به حریف داد.
در ادامه عبدولی توانست با حملات خود پای حریف را از تشک خارج کند و یک امتیاز بگیرد. وقتی کشتی تقریبا قفل شده بود و به ثانیه های پایانی وقت اول نزدیک می شدیم، حسین اف، با قدرت بدنی بالا توانست عبدولی را به بیرون از تشک هدایت کند. البته در ابتدا داور امتیازی به کشتی گیر آذربایجانی نداد، اما بعد از بازبینی کشتی 3 بر یک شد.

 

1434089


عبدولی که سعی می کرد به شکلی احساسی امتیاز بگیرد، با هوشمندی حریف یک بار دیگر پایش از تشک خارج شد و یک امتیاز دیگر هم به حریفش داد. بدین ترتیب 3 دقیقه اول با برتری 4 بر یک حسین اف به پایان رسید.


بعد از صحبت های محمد بنا، عبدولی وقت دوم را با قدرت آغاز کرد. او با اجرای فن فیتو توانست 4 امتیاز از حریفش بگیرد و کشتی را 5 بر 4 به سود خودش کند.


در ادامه عبدولی سعی در کنترل کشتی داشت و در حالی که حدود 20 ثانیه به پایان مانده بود، حسین اف حریف ایرانی خود را به پل زد و 4 امتیاز گرفت. با اینکه عبدولی به تصمیم داور اعتراض داشت، اما چلنج از سوی مربیان ایرانی درخواست نشد.

 

1434090


در ثانیه های باقی مانده هم عبدولی کشتی را رها کرد و فشاری به حریف نیاورد تا 8 بر 5 بازنده شود و نتواند به فینال برسد.


فرنگی کار باتجربه ایرانی که در اعتراض به داور سابقه زیادی دارد، در طول این مبارزه بارها با داور صحبت می کرد و در انتها هم وقتی شکست خورده بود، سعی می کرد اعتراضش را هر طور شده به گوش داوران برساند.


به هر حال در روزی که ایران 4 فرنگی کار به تشک فرستاد، عبدولی به رده بندی رفت، کاویانی نژاد و پویا ناصرپور حذف شدند و میثم دلخانی به شانس مجدد رفت.


عبدولی فردا باید با رقیب ازبکستانی برای تکرار مدال برنز سال 2017 مبارزه کند.

دیدگاه‌ها