کد خبر : 1636403 | 23 شهریور 1398 ساعت 21:11 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاخت و تاز یحیی ادامه دارد؛

ماشین‌سازی صفر- شهرخودرو 1؛ بدون موقعیت با گل!

شاگردان گل‌محمدی سومین برد متوالی را در تبریز جشن گرفتند و موفق به شکست ماشین‌سازی شدند.

ماشین‌سازی صفر- شهرخودرو 1؛ بدون موقعیت با گل!

 

به گزارش "ورزش سه"، ماشین‌سازی فصل را با نمایشی غیرمنتظره و فراتر از حد تصور برابر استقلال تهران آغاز کرد و موفق شد به برتری برسد، اما عملکرد خوب آنها در هفته دوم نیز تکرار شد و این تیم در حالی که نمایش سرسختی مقابل سپاهان داشت، در نهایت با یک گل شکست خورد تا سه امتیازی بماند ولی شاگردان خطیبی امروز هم با وجود تلاش زیادی که انجام دادند و از یک صحنه مشکوک برای رسیدن به پنالتی محروم شدند، در دیداری که شهرخودرو هیچ موقعیتی نداشت، روی اشتباه مدافعان خودی و فرصت‌طلبی حسین مهربان شکست خوردند تا 3 امتیازی بمانند و از سوی دیگر شاگردان یحیی گل‌محمدی نیز 9 امتیازی شوند و به صدر جدول برسند.


هفته سوم لیگ برتر؛ شنبه: 98/06/23 ؛ ساعت 19:00
استادیوم: بنیان دیزل تبریز/ تماشاگر: 650 نفر
داور: علی میرغفاری؛ کمک‌ها: محمدرضا منصوری و مهدی عالیقدر؛ داور چهارم: وحید سیفی/ کمک داوران خط: محمدحسین ترابیان و حسین زیاری/ ناظر داوری: یدالله جهانبازی.

 


ماشین‌سازی تبریز

حامد لک
ادواردو دوسانتوس
مسیح زاهدی
عزیز معبودی(46- اتابک زارعی)
محمد مسلمی‌پور
شاهین توکلی
احمدرضا زنده‌روح
سامان نریمان‌جهان
فرید بهزادی‌کریمی(83- فردین عابدینی)
شاهین ثاقبی
محمد قادری(67- علی آل‌کثیر)


سرمربی: رسول خطیبی

 

1434122


شهر خودرو مشهد

 

سید مهدی رحمتی
محمدحسین مرادمند
علی نعمتی
فرشاد فرجی
محمدعلی فرامرزی
علی نبی‌زاده
اکبر صادقی
کارلوس آلبرتو رودریگز(62- رضا صدری)
سعید صادقی
حسین مهربان(69- سروش رفیعی)
یونس شاکری


سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

1434124

 

 

اخطار


احمدرضا زنده‌روح(66)، علی آل‌کثیر(73) و شاهین ثاقبی(90) از ماشین‌سازی

علی نعمتی(68)، سعید صادقی(88) و رضا صدری(90) از شهرخودرو

 

 

شرح گل


ماشین‌سازی صفر - شهرخودرو 1 (دقیقه 26: حسین مهربان): توپ ارسالی از میانه زمین را شاکری، مهاجم شهرخودرو با ضربه پشت سر زد که در ادامه معبودی، مدافع راست ماشین‌سازی با ضربه سر به عقب پاس داد که در ادامه ناتوانی توکلی در دفع توپی که می‌توانست در اختیار لک قرار بگیرد موجب شد تا حسین مهربان از این فرصت استفاده کند و به راحتی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

1434144

 

 

 

لحظات حساس

03:10- یونس شاکری، مهاجم شهرخودرو در زمان ورود به محوطه جریمه ماشین‌سازی نقش بر زمین شد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت که میرغفاری دستور به ادامه بازی داد.
06:28- دفع توپ ارسالی از جناح راست زمین توسط مدافعان ماشین‌سازی به سعید صادقی، هافبک شهرخودرو رسید که شوت بی‌دقت او به بیرون رفت.

18:33- شاهین ثاقبی، هافبک ماشین‌سازی تا پشت محوطه جریمه شهرخودرو پیش رفت که شوت محکم زمینی او بعد از اصابت به علی نعمتی و دفع توپ مهدی رحمتی راهی کرنر شد.
19:10- شوت راه دور زاهدی، مدافع ماشین‌سازی با فاصله زیادی از دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

21:10- پاس نریمان‌جهان و ضربه ناگهانی فرید کریمی، وینگر ماشین‌سازی از روی دروازه شهرخودرو به اوت رفت.

32:33- شوت پای چپ محمد مسلمی‌پور، مدافع چپ ماشین‌سازی از زاویه بسته را مهدی رحمتی در دو مرحله جمع کرد.

37:53- قادری می‌توانست روی پاس چیپ زنده‌روح به پشت مدافعان شهرخودرو موقعیت خطرناکی ترتیب دهد که شوت کم‌دقت او به بیرون رفت.

 

1434123

 

50:43- ضربه ایستگاهی دو ضرب ماشین‌سازی در سمت راست محوطه جریمه شهرخودرو را نریمان‌جهان به اتابک زارعی پاس داد که شوت زمینی پُرقدرت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

57:25- پاس فرید کریمی و شوت پُرقدرت نریمان‌جهان به سمت دروازه شهرخودرو را مدافعان این تیم دفع کردند.

54:27- شوت روی پای نریمان‌جهان از داخل محوطه جریمه شهرخودرو از کنار دروازه این تیم راهی اوت شد.

55:58- شوت راه دور اتابک زارعی به شکل خطرناکی از روی دروازه شهرخودرو عبور کرد.

67:50- ارسال زنده‌روح، هافبک ماشین‌سازی از روی ضربه آزاد میانه زمین و دفع ناقص مدافعان شهرخودرو به علی آل‌کثیر رسید که شوت این مهاجم ماشین‌سازی را باز هم مدافعان مشهدی از محوطه جریمه خودی دور کردند.
69:10- نزدیک بود روی گم کردن توپ توسط مسلمی‌پور، مدافع چپ ماشین‌سازی یک بار دیگر دروازه این تیم باز شود که توپ با خوش‌شانسی او به کرنر رفت.

74:20- شوت محکم نریمان‌جهان از پشت محوطه جریمه را مهدی رحمتی با واکنش مناسب دفع کرد تا تنها یک کرنر نصیب ماشین‌سازی شود.

78:58- نریمان‌جهان یک بار دیگر تا پشت محوطه جریمه شهرخودرو پیش رفت و اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه محکم او را رحمتی به خوبی برگشت داد و در ادامه مرادمند توپ را از منطقه خطر به بیرون زد.

85:10- پاس کات‌بک نریمان‌جهان از سمت راست محوطه جریمه و برخورد اکبر صادقی، هافبک شهرخودرو با شاهین ثاقبی، هافبک ماشین‌سازی صحنه مشکوک به پنالتی به سود تیم تبریزی را رقم زد که میرغفاری، داور بازی چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه 3+90- شروع سریع حامد لک ضد حمله خطرناکی برای ماشین‌سازی ایجاد کرد که شوت شاهین ثاقبی با کمترین فاصله از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

 

 

* اتفاق ویژه


سرمربی ماشین‌سازی تا زمان حضور در رختکن تیمش به عملکرد داور بازی معترض بود و اعتقاد داشت داور از اعلام یک خطای واضح پنالتی به سود تیمش عبور کرده است؛ رسول خطیبی در پایان مسابقه قصد حضور در زمین و اعتراض به عملکرد داور خصوصا در صحنه منتهی به واژگونی شاهین ثاقبی در محوطه جریمه شهرخودرو را داشت که البته یحیی گل‌محمدی نیز در کنار او، همراهی‌اش می‌کرد و او نیز نسبت به عملکرد میرغفاری معترض بود؛ با این حال ناظر بازی مانع از حضور سرمربیان دو تیم ماشین‌سازی و شهرخودرو به داخل زمین و گفت‌وگو و اعتراض به داور بازی شدند؛ رسول خطیبی اما در شرایطی راهی رختکن تیمش شد که همچنان نسبت به آن صحنه معترض بود و اعتراض خود را نشان می‌داد.

 

 

* بهترین بازیکن


سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان و محمدحسین مرادمند، مدافع میانی شهرخودرو بهترین‌های این تیم در روز پیروزی ارزشمند در تبریز مقابل ماشین‌سازی بودند و در روزی که تیم مشهدی هیچ موقعیتی نداشت، این دو بازیکن بودند که اجازه ندادند حملات شاگردان خطیبی به نتیجه برسد و بازی به تساوی کشیده شود؛ رحمتی و مرادمند روی دفع تمام موقعیت‌های ماشین‌سازان موثر ظاهر شدند تا در برد مشهدی‌ها نقش ویژه‌ای داشته باشند.

 

 


در حاشیه


* فرشاد محمدی‌مهر و سروش رفیعی، دو بازیکن سرشناس شهرخودرو به فهرست این تیم اضافه شدند و برابر ماشین‌سازی روی نیمکت حضور دارند.
* هواداران ماشین‌سازی استقبال قابل توجهی از بازی امروز برابر شهرخودرو نداشتند و تعداد تماشاگران تیم تبریزی به کمتر از 200 نفر می‌رسد.

* در دقیقه 49 پاس به عقب مدافع شهرخودرو را مهدی رحمتی جمع کرد که این صحنه را میرغفاری با کمک داور پشت دروازه خطای دو ضرب تشخیص داد.

* با وجود اینکه در زمان آغاز بازی هواداران زیادی در ورزشگاه بنیان دیزل نبودند، در شروع نیمه دوم بیش از 600 تماشاگر در استادیوم حضور داشتند.

* در دقیقه 89 برخورد شاهین ثاقبی و رضا صدری، بازیکنان دو تیم در میانه زمین موجب ایجاد درگیری فیزیکی شد که میرغفاری تنها به دادن اخطار در این صحنه به هر دو بازیکن بسنده کرد.

 

 

دیدگاه‌ها