کد خبر : 1636405 | 23 شهریور 1398 ساعت 18:50 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: باید شش گل به لوانته می زدیم

زین الدین زیدان در پایان بازی با لوانته گفت که تیمش باید دو یا سه گل دیگر به حریف می زد.

زیدان: باید شش گل به لوانته می زدیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری که ابتدا سه گل زد و سپس دو گل دریافت کرد توانست یک پیروزی خانگی مهم کسب کند و هشت امتیازی شود. رئال در نیمه اول نمایش فوق العاده ای داشت ولی در نیمه دوم نزدیک بود پیروزی را از دست بدهد.

 

 

1434111

 

 

زیدان در پایان مسابقه گفت:« مشکل اینجاست که نیمه دوم را با جدیت شروع نکردیم و آنها خیلی زود به گل رسیدند. از نیمه اول راضی ام چون خیلی خوب بازی کردیم. هم نمایش خوبی داشتیم و هم از شانس های مان به خوبی استفاده کردیم. نیمه دوم هم شانس های خوبی داشتیم ولی در مترهای آخر خوب کار نکردیم. می توانستیم بازی را با شش گل پیروز شویم و با وجود دریافت دو گل از هر حیث شایسته این پیروزی  بودیم. در هر صورت باید نمایش خوب مان را در تمام 90 دقیقه ادامه دهیم. اگر می توانیم یک نیمه عالی باشیم، قطعا خواهیم توانست 90 دقیقه عالی ظاهر شویم.»

 

حواس پرتی به خاطر پی اس جی:« بازی مهم برای ما بازی امروز بود و به پی اس جی فکر نمی کردیم. تمرکز ما فقط روی لوانته بود.»

 

خامس:«او خوب بازی کرد و در زمین راحت بود. کار با توپ خامس فوق العاده است و بسیار باانگیزه بود و می خواست در این بازی گلزنی کند. در دقایق پایانی کمی خسته شده بود و این طبیعی بود چرا که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است. در مجموع از بازی خامس کاملا رضایت دارم.»

 

 

1434117

 

 

تحول خامس پس از دو سال:« کیفیت او مثل همیشه است و چیزی در او تغییر نکرده است. تنها کمی باید از لحاظ بدنی بهتر شود ولی امروز نشان داد که چه کیفیتی دارد و شخصیت خودش را در زمین نشان داد. در پایان بازی مثل مرده ها بود و دیگر نفس نداشت. او همه چیزش را در زمین گذاشته بود و از این بابت خیلی خوشحالم. خامس حالا باید کمی استراحت کند.»

 

هازارد:« هدفم این است که به بازیکنانی که هنوز به آمادگی صددرصدی نرسیده اند، دقایقی میدان بدهم تا در شرایط بازی قرار بگیرند. او مدتی مصدوم بود و تمرینات کمی داشت ولی بهتر خواهد شد. امیدوارم او مصدوم نشود و در مجموع مصدوم بیشتر ندهیم. هازارد فقط 4 جلسه با ما تمرین کرده بود ولی بازی های درخشانی از او خواهیم دید.»

 

وینیسیوس و بنزما:« وینیسیوس 18 سال دارد و مهم این است که خیلی خوب خلق موقعیت می کند. البته او باید در زدن ضربات نهایی بیشتر کار کند. بنزما هم مثل همیشه خوب بود و خودش را نشان داد. هر بازی می گوییم که این بهترین بازی او بود.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها