کد خبر : 1636414 | 23 شهریور 1398 ساعت 19:15 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ و توضیح در مورد دلیل نیمکت نشینی فرمینو

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد در دقایق ابتدایی دیدار با نیوکاسل تیمش خوب بازی نکرده است.

کلوپ و توضیح در مورد دلیل نیمکت نشینی فرمینو

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز و در لیگ برتر 1-3 موفق به غلبه بر نیوکاسل شد تا روند پیروزی های آنها ادامه یابد و با کسب 15 امتیاز از 5 بازی در صدر جدول قرار گیرند. یورگن کلوپ در مورد دلایل عدم حضور بابی فرمینو در ترکیب ابتدایی و البته جریان بازی با نیوکاسل توضیحاتی ارائه داد.

 

1434125

 

یورگن کلوپ گفت: "ما هرگز علاقه ای نداریم بابی فرمینو روی نیمکت قرار گیرد، اما گاهی اوقات و خصوصا بعد از سفرهای طولانی باید در مورد او دقت کنید. فرمینو با ورود خود به میدان به ما کمک زیادی کرد. البته سادیو مانه نیز می تواند بین خطوط حریف تحرک داشته باشد، اما برنامه ما نیمکت نشین کردن فرمینو نیست و او به خاطر مسافتی طولانی که طی کرده بود، در ترکیب ابتدایی قرار نگرفت.

 

ما برای حضور قدرتمندانه در جریان بازی به 20 الی 25 دقیقه زمان نیاز داشتیم. آنها یک گل را به ثمر رساندند که اتفاق بسیار خوبی برای بود و بعد از آن ما نمایش خوب خود را شروع کردیم. وقتی ریتم را تغییر دادیم شرایط خیلی بهتر شد و ما سه امتیاز را سزاوارانه گرفتیم.

 

دیووک اوریگی نیز می تواند در پست فرمینو بازی کند. امروز مچ پای او پیچید و من امیدوارم مصدومیت این بازیکن جدی نباشد و زود به میادین بازگردد."

دیدگاه‌ها