کد خبر : 1636415 | 23 شهریور 1398 ساعت 18:40 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول و کلوپ به دنبال شکستن رکورد سیتی و پپ

لیورپول با پیروزی در برابر نیوکاسل به 14 پیروزی متوالی در لیگ برتر رسید.

لیورپول و کلوپ به دنبال شکستن رکورد سیتی و پپ


به گزارش "ورزش سه" ،یورگن کلوپ و شاگردانش در حالی موفق به پیروزی در برابر نیوکاسل شدند که پیش از این سیزده بازی گذشته خود در لیگ جزیره را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. قرمزهای آنفیلد چهاردهمین پیروزی متوالی خود را امروز و در برابر نیوکاسل  بدست آورند. لیورپول با دو گل سادیو مانه و تک گل محمدصلاح موفق شد با پیروزی در این مسابقه  به تنهایی و با حداکثر امتیازات در صدر جدول لیگ انگلستان قرار گیرد.

 

1434078


لیورپولی ها حالا پس از منچسترسیتی، با کسب 14 پیروزی متوالی و در کنار آرسنال صاحب رکورد بیشترین پیروزی متوالی در تاریخ لیگ برتر هستند. آرسنالی که با آرسن ونگر و از 10فوریه 2002 تا 24 آگوست همان سال موفق به انجام این مهم شده بود.


 منچسترسیتی هم با پپ گواردیولا و در دو مقطع  در حد فاصل آگوست 2017 تا دسامبر همان سال با هجده پیروزی متوالی  و همچنین در فصل گذشته با پانزده پیروزی پیاپی، در حد فاصل ماه های فوریه تا آگوست 2019 این رکورد را به تنهایی از آن خود کرده بود. 


حالا اما لیورپول چهار پیروزی با رسیدن به رکورد سیتی و پنج برد با شکستن رکورد این تیم  فاصله دارد. کاری که در نوع خود بسیار سخت به نظر می رسد چرا که لیورپولی ها طی 4 هفته آینده باید به مصاف تیم هایی از قبیل چلسی،لسترسیتی و منچستریونایتد برود که پیروزی در همه آن ها بسیار سخت به نظر می رسند .

دیدگاه‌ها