کد خبر : 1636456 | 23 شهریور 1398 ساعت 21:08 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: تامی آبراهام خارق العاده است

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از عملکرد تیمش و البته تامی آبراهام مقابل ولورهمپتون رضایت دارد.

فرانک لمپارد: تامی آبراهام خارق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، امروز چلسی موفق شد 2-5 در خانه ولوز به پیروزی رسیده و روند رو به رشد هفته های اخیر خود را ادامه دهد. تامی آبراهام در این دیدار موفق به ثبت هت تریک شد و فرانک لمپارد اذعان داشت از سال قبل نسبت به توانایی های وی آگاهی داشته است.

 

فرانک لمپارد گفت: "از عملکرد چلسی مقابل ولورهمپتون بسیار خوشحالم. آنها سال گذشته موفق به کسب نتایج خوبی شدند و پیروز شدن در خانه ولوز کار دشواری است. ما سیستم خود را تغییر دادیم زیرا ولوز اجازه خلق موقعیت چندانی به شما نمی دهد. ما در جریان بازی مشکلات زیادی برای ولورهمپتون ایجاد کردیم.

 

1434186

 

از دفاع سه نفره استفاده کردم تا تیم سازگاری بیشتری با شرایط داشته و با ضریب امنیت بالاتری بازی کند. آنتونی رودیگر؟ او کمی دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شده که امیدوارم موضوعی جدی نباشد و رودیگر قادر به بازی کردن باشد.

 

تامی آبراهام هفت گل در سه بازی به ثمر رسانده و عملکرد او خارق العاده بوده است. تامی باید همینگونه تشنه گلزنی باشد و بازی کردن در این سطح را ادامه دهد. از زمان حضور در چمپیونشیب از توانایی های تامی آبراهام باخبر بودم و او فقط نیاز به زمان داشت.

 

من در مورد اولویه ژیرو و میچی باتشوایی صحبت نمی کنم. من به تیمم اعتماد دارم، اما اکنون نسبت به تامی سخت گیرتر خواهم شد، زیرا او نشان داده است که چه کاری می تواند انجام دهد. مهم است که او بتواند آنچه را که می تواند انجام دهد در زمین هم نشان دهد."

دیدگاه‌ها