کد خبر : 1636469 | 23 شهریور 1398 ساعت 22:20 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

تامی آبراهام، تولد یک ستاره (عکس)

تامی آبراهام، ستاره جوان چلسی امروز عملکرد فوق العاده ای مقابل ولورهمپتون داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تامی آبراهام ستاره جوان و 21 ساله چلسی این روزها درخشش شگرفی در ترکیب تیم فرانک لمپارد داشته است. او که به دلیل محرومیت چلسی در تابستان به این تیم لندنی بازگشت فصل گذشته را در چمپیونشیپ انگلستان و استون ویلا سپری کرد و موفق شد 25 گل در 37 بازی برای این تیم به ثمر برساند.

 

با از دست دادن پنالتی در سوپرکاپ اروپا کقابل لیورپول، تامی آبراهام تبدیل به بازیکن منفور هواداران چلسی شد و بارها مورد توهین قرار گرفت، اما درخشش در هفته های اخیر او را به ستاره محبوب استمفوردبریج تبدیل کرده است.

 

تامی آبراهام با 21 سال و 347 روز به جوان ترین بازیکن چلسی تبدیل شده است که در لیگ برتر موفق به ثبت هت تریک شده است. ستاره گلزن چلسی همچنین جوان ترین بازیکن انگلیسی است که از زمان ثبت رحیم استرلینگ مقابل بورنموث در اکتبر 2015 موفق به انجام این کار شده است.

 

تامی آبراهام سومین بازیکن 21 ساله و کمتر تاریخ لیگ برتر است که در سه بازی متوالی حداقل دو گل به ثمر رسانده است. پیش از او از کریستیانو رونالدو در دسامبر 2006 و دله آلی در ژانویه 2017 موفق به انجام چنین کاری شده بودند.

 

البته تامی آبراهام بدشانس بود که در دقیقه 70 ضربه سر سایس به وی برخورد کرد و وارد دروازه چلسی شد تا یک گل به خودی نیز به نام این ستاره جوان ثبت شود تا آبراهام تبدیل به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر شود که هم هت تریک کرده و هم دروازه خودی را به اشتباه باز کرده است.

 

حالا تامی آبراهام با زدن هفت گل آقای گل لیگ برتر بوده و تهدید بزرگی برای ستاره هایی چون سرخیو آگوئرو و رحیم استرلینگ، سادیو مانه و محمد صلاح، هری کین و البته پیر آمریک اوبامیانگ به شمار می آید.


آبراهام که در ابتدا به نظر می رسید انتخاب دوم فرانک لمپارد برای پست مهاجم نوک باشد خیلی زود خود را به ترکیب اصلی چلسی تحمیل کرد و جانشین ژیرو در ترکیب اصلی این تیم لندنی شد. آبراهام خیلی زود پاسخ اعتماد فرانک لمپارد را داد و برای دومین بازی خارج از خانه متوالی موفق به ثبت هتریک برای چلسی شد. این بازیکن جوان انگلیسی در حالی امروز موفق به، به ثمر رساندن سه گل در مقابل ولورهمتون شد که دو هفته پیش در مقابل نوریچ نیز موفق به انجام این مهم شده بود.


همچنین تامی آبراهام چند روز پیش در مصاحبه ای اعلام کرده بود که لمپارد همواره و حتی در دوران افتش به او اعتماد داشته و همین موضوع باعث پیشرفتش شده است.

 

 

1434197

 

1434198

 

1434156

 

1434157

 

1434215

 

1434216

 

 

دیدگاه‌ها