کد خبر : 1636502 | 23 شهریور 1398 ساعت 23:03 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

قول قهرمانی نمی دهم ولی نامزدیم!

قلعه‌نویی: گلرها مقابل سپاهان ستاره می‌شوند

سرمربی تیم سپاهان گفت: بیکار ترین بازیکن زمین نیازمند بود و حتی اگر در نیمه دوم در دروازه نبود هیچ اتفاقی رخ نمی داد.

قلعه‌نویی: گلرها مقابل سپاهان ستاره می‌شوند

به گزارش "ورزش‌سه"،  امیر قلعه نویی بعد از کسب تساوی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: من اهواز را خانه خودم می‌دانم. شروع مربیگری از اینجا با استقلال اهواز بود. دعا می‌کنم هر چه زودتر به لیگ برتر بیاید چون جای این تیم ریشه دار در فوتبال ایران خالی است. خاطرات خوبی علی رغم نداشتن پول داشتیم. همه چیز به خاطر عشق و علاقه بود و ما در هر بازی نزدیک به 25 هزار هوادار داشتیم. در رابطه با بازی هم خوشحال هستیم که گل نخوردیم. فولاد به جز یک ضربه کاشته نزدیک دروازه ما نشد. مخصوصا در نیمه دوم و نیازمند بیکارترین بازیکن نیمه دوم بود.


وی در ادامه گفت: حتی یک جا ما می‌توانستیم به گل برسیم که توپ به بازیکن خودمان برخورد کرد و به گل نرفت. یک یا دو تک به تک شهباززاده نزد و به همین دلیل از تیم خیلی راضی هستم. فولاد هم بسیار خوب است لیاقت و قهرمانی دارد. اما لیاقت ما برد بود. ما باید حرکت رو به جلو داشته باشیم. حسینی بیاید مشکلات ما در وینگر و بازی تکنیکی حل می‌شود. مقابل تیم‌هایی مثل فولاد که دفاعی بازی می‌کنند ما کار سختی داریم اما من از عملکرد تیم راضی هستم. ما برنامه متنوع برای گلزنی داشتیم و بیکار ترین بازیکن نیازمند بود و حتی اگر در نیمه دوم در دروازه نبود هیچ اتفاقی رخ نمی داد. آقای نکونام مربی جوانی است که وقت می‌خواهد تا تفکر خود را اجرا کند.


قلعه نویی ضمن تشکر از تیم داوری گفت: از داوری تشکر می‌کنم. به ما گفتند در مورد داوری حرف نزنید. به غیر از یک صحنه تیم داوری خوب بود. به ما گفتند سریع دستور موقت می‌دهند و نباید چیزی بگوییم.


سرمربی سپاهان در رابطه با عملکرد بازیکنانش گفت: تا قبل این بازی هجومی ترین تیم بودیم. بازیکنانی که به ما اضافه شدند عملکرد خیلی خوبی داشتند. یکی از بدشانسی‌های ما این است که در سرما به تبریز و در گرما به اهواز می‌رویم. قرعه بدی به ما خورده اما در مجموع از تیم راضی هستیم. ما یک بازیکن خوب به نام سپاهان داریم و از همه بازیکنان راضی هستیم.  


وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر استفاده از توپ‌های بلند گفت: اصلا اینگونه نیست. پس ما چگونه موقعیت تک به تک داشتیم. شوت نورافکن از کنار تیر رد شد و بیرون رفت. ان‌شاالله آمار را ببنید ما نزدیک به 500 پاس دادیم. اگر وینگرهای ما درست ارسال می‌کردند به گل می‌رسیدیم. چندین کاشته از پشت محوطه جریمه داشتیم که گل نشد. تیم ما در همه تاکتیک‌ها قوی است. کارهای ترکیبی انجام می‌دهیم، روی هوا قوی هستیم. تنها وینگرهای ما مشکل هستند و اگر حسینی بازگردد شرایط بهتر می شود.
وی در پایان گفت: سپاهان تحت هر شرایطی کاندید قهرمانی است علی رغم اینکه هیچ کدام از مربیان قول قهرمانی نمی‌دهند. چندین سال است که جزو کاندیداهای قهرمانی هستیم و امسال هم جزو تیم‌های خوب از لحاظ آماری هستیم. من خیلی خوشحال هستم که گلر تیم‌هایی که برابر ما بازی می‌کنند جزو بهترین‌های هفته هستند (با خنده).

دیدگاه‌ها