کد خبر : 1636504 | 23 شهریور 1398 ساعت 23:07 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک بازی‌ساز به ما اضافه می شود؛

آذری: مدیری نیستم که از واقعیت فرار کنم

سعید آذری می گوید مدیرعاملی نیست که به خاطر فشارهای جانبی ای که اطراف باشگاه فولادخوزستان وجود دارد، فراری شود.

آذری: مدیری نیستم که از واقعیت فرار کنم

به گزارش "ورزش سه" سعید آذری مدیرعامل تیم فوتبال فولادخوزستان پس از پایان دیدار تیمش مقابل سپاهان که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، در جمع خبرنگاران گفت: اول از هواداران تشکر می کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند. ببینید فولاد متعادل بسته شده. امروز هم دیدید که امروز مقابل یکی از مدعیان قهرمانی خوب بازی کرد. در قرعه هم ما یک مقدار بدشانس بودیم. استقلال، سپاهان و پدیده بازی های سختی هستند. سه تیمی که هر سه برای قهرمانی بسته شده اند و گذشت زمان هم این موضوع را ثابت می کند. مقابل سپاهان 90 دقیقه بازی کردن و یک بار هم به تیرک دروازه این تیم زدن سخت است. فکر می کنم همه باید پشت فولاد بیایستیم. از رسانه خوزستان، مدیرعامل، هوادار و کارخانه. مدیرعامل کارخانه و اعضای هیئت مدیره تلاش زیاده کرده اند. اینکه هفته سوم دنبال قهرمانی باشیم را نمی پسندم و اجازه نمی دهیم این افکار باعث به هم ریختن تیم شود. من مطمئنم تیممان خوب می شود و این را در ذوب آهن تجربه کردم.


او ادامه داد: به تیممان، به بازیکنان و به کادر فنی اعتماد داریم. به شما قول می دهم تیم فولاد خوزستان در پایان فصل جایگاه آبرومندانه ای داشته باشد.


خبرنگاری از آذری در این رابطه پرسید که او گفته فولاد می تواند قهرمان آسیا شود. سوال این بود که چه میزان زمان نیاز است تا تیم به شرایطی که او مدنظرش است برسد. آذری گفت: این سه سال زمان نیاز دارد. چه من باشم و چه نباشم. یک برنامه ریزی میان مدت سه ساله می خواهد. ما باید سال به سال تیم را ترمیم کنیم. اول باید به آسیا برسیم. این تیم هنوز کار دارد. باید به آقای نکونام کمک کنیم. مطمئن باشید با یک برنامه ریزی میان مدت می تواند فولاد در میان مدعیان قهرمانی آسیا باشد.


از آذری در مورد اتحاد هواداران نیز پرسیده شد؛ اینکه اختلافاتی که پیش تر مشاهده می شده، در دیدار برابر سپاهان دیده نشده است. آذری گفت: من وظیفه دارم که از هواداران فوق العاده تشکر کنم. جلسه ای را دیروز داشتیم و رئیس کانون هواداران بود. حول سه محور صحبت کردیم. اتحاد، اتحاد و اتحاد. امروز هم دیدید که تیم در طول بازی تشویق شد. ما با این شیوه موفق می شویم ولی اگر فشارهای جانبی وارد شود، که قبلا دیده اید، موفق نمی شویم. این ها اسلحه ای است که کابردی دیگر ندارد و بهتر است کنار تیم باشند. من مدیرعاملی نیستم که از حقیقت فرار کنم و مطمئن باشید با کمک شما و مردم تیم خوبی می سازیم.


سوال پایانی از آذری در رابطه با شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه بود که او بیان کرد: بن یاسین دفاع وسط تیم ملی اردن است که فردا در تهران تست های پزشکی اش را انجام می دهد و اضافه می شود. آقای نکونام همچنین دنبال اضافه کردن یک بازیکن بازیساز است. مهاجم کامرونی هم گفت نمی آید. خانواده اش ابراز نارضایتی کرده و در یونان می خواهد ادامه دهد. ما دنبال یک بازیکن بازیساز هستیم؛ بازیکنی که در فاز حمله و میانی به تیم کمک کند و فکر می کنم تا اواخر هفته به تیم ما اضافه می شود.

 

دیدگاه‌ها