کد خبر : 1636505 | 23 شهریور 1398 ساعت 23:08 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

مطمئن باشید این فولاد واقعی نیست؛

رجبی: اجازه نداشتیم به بازیکن خارجی فکر کنیم!

مربی تیم فولاد خوزستان، نیاز این تیم به یک بازیکن طراح را تایید کرد و گفت بازیکن خارجی مد نظر تا هفته های آتی به جمع فولادی ها اضافه خواهد شد.

رجبی: اجازه نداشتیم به بازیکن خارجی فکر کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، حمید رجبی مربی تیم فولاد در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان گفت: ابتدا به خاطر غیبت آقای نکونام در نشست عذرخواهی می کنم. او تاکید کرد که من به نشست بیایم و پاسخگوی شما باشم. درباره بازی باید بگویم سپاهان یکی از پرمهره ترین تیم هایی است که در این یکی دو سال اخیر ما دیده ایم. هم از نظر بحث هزینه و هم از نظر داشتن بازیکنان بزرگ. شرایط فولاد امروز با توجه به مصدومیت بازیکنانی که قبل از بازی آقای نکونام اشاره نکرد، سخت بود. پنج، شش بازیکن که می توانستند یار اصلی ما باشند، امروز نبودند. سینا مریدی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، موسی کولیبالی، امیرحسین باقرپور که با آمپول بازی کرد و رضا شربتی که مجوز بازی اش صادر نشده است.

 

وی افزود: ما نمی توانستیم ریسکی بازی کنیم چون سپاهان تیم قلدری بود. ما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. سپاهان زیاد موقعیت روی دروازه ما نداشت علی رغم اینکه دو بازی گذشته هم شاهین را در زمینش برده بود و هم مقابل ماشین یک گل زد و چند موقعیت خوب گلزنی داشت. اما امروز به جز دو سه شوتی که زدند و تک موقعیت های ما، دیگر توپ خاصی نبود. این فولاد واقعی نیست. من از همین جا به شما قول می دهم که در هفته های آتی شرایط بهتر می شود. بازیکنانی به ما اضافه می شوند و در آینده فولاد بهتری را می بینید.

مربی تیم فولاد در پاسخ به سوالی پیرامون ضعف این تیم در امر بازی سازی گفت: نیمه اول فکر کنم سپاهان هم نتوانست بازی سازی کند. ما قشنگ حریف را کنترل کرده بودیم. صحبت شما درست است. هدایتیان هم جوان است و کمتر بازی کرده است. عبدالله زاده و آبشک می توانستند بهتر کار کنند. توقع ما خیلی بیشتر است و حرف شما را تایید می کنم. ولی صحبتم این است که به نظرم با توجه به پرسی که سپاهان انجام می داد، گردش توپ در دفاع ما باید بهتر می شد و فکر می کنم در بازی سازی یک مقدار از عقب تر باید خوب کار می کردیم.

 

رجبی در مورد نیاز فولاد به جذب یک هافبک طراح اظهار داشت: تا دو هفته پیش بحث بازیکن خارجی در تیم ما منتفی بود و مجوزش را نداشتیم. اما با توجه به شرایطی که پیش آمد و نیازهایی که داشتیم، خوشبختانه موافقت کردند. صد درصد در پست هافبک طراح دنبال گزینه خوب هستیم. بیست، سی فیلم هم از بازیکنان خوب دیده ایم. یکی دو نفر نیامدند. با توجه به شرایطی که فولاد دارد. ما ابتدای فصل خیلی گزینه های دیگر مدنظر داشتیم، اما با بودجه ای که فولاد داشت، ما بازیکنانمان را زیر یک میلیارد تومان قرارداد بستیم. اگر قیمت های پیش فصل را دیده باشید، قیمت بازیکنی که طراح و باکیفیت باشد، صد درصد از یک هافبک دفاعی بیشتر است. فولاد توان خرید این بازیکنان را نداشت. نهایتا دنبال بازیکن خارجی هستیم. انشاالله در هفته های آتی به ما اضافه می شوند. صد درصد دنبال این قضیه هستیم.

 

او درباره تعویض آخر فولاد گفت: چون سپاهان نفرات خیلی بلند داشت و میانگین قدی ما کوتاه بود، ما میلاد بدرقه را آوردیم که مدافعان ما به مشکل نخورند در توپ های هوایی. فکر می کنم در این زمینه هم موفق بودیم. یکی دو ضد حمله خوب هم اواخر بازی داشتیم که خیلی کامل نشد و نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم.

دیدگاه‌ها