کد خبر : 1636525 | 24 شهریور 1398 ساعت 00:31 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرخابی ها نزدیک تر از همیشه به خصوصی سازی

جلسه بررسی روند تسریع واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور نمایندگان مجلس، سازمان خصوصی سازی، دیوان محاسبات و سازمان بورس و فرابورس برگزار شد

سرخابی ها نزدیک تر از همیشه به خصوصی سازی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر امروز با رییس و نمایندگان عضو کمیسیون اصل ۴۴، دیوان محاسبات، سازمان خصوصی سازی و مدیران بورس و فرابورس برای تسریع در روند واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی جلسه داشت.


در این نشست دو ساعته، دستگاههای مسیول در روند واگذاری این دو باشگاه گزارشهایی از آخرین اقدامات خود به وزیر ورزش و جوانان ارایه کردند و شیوه زمان بندی خصوصی سازی دو باشگاه به بحث و نظر گذاشته شد.


مسعود سلطانی فر در این جلسه با تاکید بر عزم دولت و وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری هر چه سریعتر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت : زمان بندی مجموعه بر واگذاری هر چه سریعتر و تا پایان سال است و مجموعه گزارشهای سازمان ها و دستگاههای دست اندرکار برای طی شدن مسیر خصوصی سازی بسیار مثبت و امیدوار کننده است.


وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیریهای صورت گرفته گفت : واگذاری صحیح، قانونی و کارشناسی و مطمئن این دوباشگاه هدف همه ما اعم از دولت و مجلس است و امیدواریم این اتفاق مهم در دولت دوازدهم صورت گیرد.

دیدگاه‌ها