کد خبر : 1636535 | 24 شهریور 1398 ساعت 01:29 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا 5-2 والنسیا: جای مسی خالی نیست

بارسلونا در شبی که بار دیگر لیونل مسی را در اختیار نداشت، موفق شد با نتیجه 5-2 والنسیا را از پیش رو بردارد.

بارسا 5-2 والنسیا: جای مسی خالی نیست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده که در دیدار قبلی مقابل اوساسونا متوقف شده بودند، در دیدار امشب برابر والنسیا نمایش به مراتب بهتری داشتند و توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک حرکت خوب از سمت راست بود که پاس فرانکی دی یونگ مقابل دروازه به آنسو فاتی رسید و این ستاره جوان هم با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

 

1434284

 

فشار حملات بارسا ادامه داشت و این تیم در دقیقه 7، به گل دوم رسید. این بار آنسو فاتی بود که با یک حرکت دیدنی از سمت چپ فرار کرد و پس رو به عقب او را دی یونگ به گل دوم بارسا تبدیل کرد.

در ادامه باز هم این بازیکنان بارسا بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند؛ هرچند کمی از فشار حملات این تیم کاسته شد. همین فرصت را در اختیار بازیکنان میهمان قرار داد که پیش بکشند و در دقیقه 27 یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی پاس در عمق رودریگو بود که گامیرو از تله آفساید فرار کرد و توپ را به گوشه دروازه بارسا فرستاد. داور ابتدا این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت اما بعد از استفاده از VAR، آن را قبول کرد.

بعد از این گل بازیکنان والنسیا که به جبران نتیجه امیدوار شده بودند، پیش کشیدند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه بارسا ایجاد کنند.  در دقایق پایانی بار دیگر بارسا بر بازی مسلط شد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 2-1 بارسا به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد و این بار هم خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 51 بود که ابتدا شوت محکم گریزمان با دخالت سیله‌سن به تیر دروازه برخورد کرد اما توپ برگشتی را جرارد پیکه تبدیل به گل سوم بارسلونا کرد.

 

1434288

 

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 61، لوئیس سوارز که تنها یک دقیقه قبل جانشین آنسو فاتی شده بود، توانست حساب کار را 4-1 کند. ستاره اروگوئه ای که با پاس آرتور، پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک ضربه دیدنی که ابتدا به تیر دروازه برخورد کرد، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

بعد از این گل کمی از فشار حملات بارسا کاسته شد اما باز هم این بازیکنان میزبان بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و سرانجام در دقیقه 82 به گل پنجم رسیدند. روی یک حمله تیمی بود که توپ در رفت و برگشت در محوطه جریمه به سوارز رسید و او باز هم با شوتی دقیق، سیله سن را مغلوب کرد.

بازیکنان والنسیا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و بعد از چند حمله نصفه و نیمه، در دقیقه 90+2، یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی پاس عرضی چریشف از سمت چپ بود که گومز زودتر از تراشتگن به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

اما این گل تنها کمی از سنگینی شکست والنسیا کم کرد و در نهایت بارسا با نتیجه 5-2 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها