کد خبر : 1636542 | 24 شهریور 1398 ساعت 10:20 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: نیمار باید با هو شدن‌ها کنار بیاید

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل استراسبورگ که با گل نیمار بدست آمد گفت نیمار باید با هو شدن توسط هواداران PSG کنار بیاید هر چند می‌داند کار دشواری است.

توخل: نیمار باید با هو شدن‌ها کنار بیاید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه پاری سن ژرمن در اولین بازی این فصل که نیمار را در ترکیب خود می‌دید موفق شد با گل زیبای او که در دقیقه  90+2 بازی به ثمر رسید استراسبورگ را 1-0 شکست دهد و سه امتیاز حساس بدست آورد، توماس توخل سرمربی PSG با تمجید از نیمار درباره جو بسیار منفی علیه او در ورزشگاه  پارک دو پرنس گفت نیمار باید هو شدن توسط هواداران را بپذیرد هر چند او می‌داند این کار بسیار دشواری است.

 

1434292

 

سرنوشت نیمار در تابستان جاری بدون تردید داغ‌ترین داستان پنجره نقل و انتقالات بود و روزی نبود که خبری درباره انتقال احتمالی او به بارسلونا یا دیگر باشگاه‌های بزرگ مطرح نشود. برخی صحبت‌های نیمار و نزدیکانش در این مدت هواداران PSG را از دست او عصبانی کرده و برای همین آنها می‌خواستند در اولین بازی فصل نیمار برای تیم‌شان اعتراض خود را در استادیوم به گوش او برسانند. این بود که نیمار در طول بازی بارها هو شد و با شدیدترین توهین‌ها مواجه بود. اما او در آخرین لحظات بازی با یک گل استثنایی پاسخ درخوری به اهانت‌ها داد.

 

توخل بعد از بازی با تمجید از درخشش نیمار و گل زیبای او گفت ستاره برزیلی باید با این هو شدن‌ها کنار بیاید. توخل در این باره گفت:" می‌دانم ساده نیست چون نیمار آدم حساسی است ولی او امروز خیلی خوب کار کرد. زندگی همین است. در دوران نقل و انتقالات هم به هواداران خیلی سخت گذشت. برای همین باید رفتار آنها را بپذیریم و با آن کنار بیاییم. من نمی‌خواهم رفتار آنها را قضاوت کنم. ولی می‌دانم که کار برای نیمار ساده نبود".

 

سرمربی PSG در ادامه گفت:" نیمار می‌تواند بهتر بازی کند. او می‌تواند بیشتر دریبل بزند و استارت‌های انفجاری بیشتری داشته باشد. او به چند بازی احتیاج دارد تا ریتم مناسب را پیدا کند و از نظر فیزیکی به شرایطی برسد که بتواند با استارت‌های انفجاری خود به بازی تیمی ما سرعت بیشتری بدهد. نیمار توان این را دارد که سرنوشت بازی را تغییر دهد. من خوشحالم که او امروز در آخرین ثانیه‌ها این را نشان داد".

 

دیدگاه‌ها