کد خبر : 1636574 | 24 شهریور 1398 ساعت 12:20 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمانیا ماتیچ؛ هدف جدید یوونتوس در اولدترافورد

سان مدعی شد یوونتوس بعد از ناکامی در جذب پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد حالا نمانیا ماتیچ دیگر بازیکن این تیم را هدف گرفته و قصد دارد او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

نمانیا ماتیچ؛ هدف جدید یوونتوس در اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد یوونتوس نمانیا ماتیچ ستاره صرب منچستریونایتد را هدف گرفته و قصد دارد تا پایان فصل جاری منتظر بماند تا بعد از پایان قرارداد او با شیاطین سرخ، هافبک صرب را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. ماتیچ به دلیل کم بازی کردن از شرایط خود در یونایتد راضی نیست و این شانس یووه را برای جذب او افزایش می‌دهد.

 

1434326

 

قرارداد ماتیچ با یونایتد در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد ولی این باشگاه طبق قرارداد از این حق برخوردار است که در پایان این مدت، قرارداد او را یک سال دیگر تمدید کند. سان می‌گوید ماتیچ از کم بازی کردن خود در این فصل لیگ برتر به شدت ناراضی و عصبانی است و بعید است حاضر باشد تن به تمدید قرارداد خود بدهد.

 

ماتیچ 31ساله در جریان پیروزی 1-0 شیاطین سرخ مقابل لستر که دیروز برگزار شد از ابتدا در میدان بود اما در چهار بازی قبلی شیاطین سرخ در لیگ برتر روی نیمکت نشسته بود.

 

یوونتوس که در طول تابستان شایعات زیادی درباره تمایلش برای جذب پل پوگبا مطرح بود در این راه ناکام ماند. بیانکونری که امسال تابستان دو هافبک مطرح، آرون رمزی و آدریان رابیو را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته حالا یک هافبک دیگر را هدف گرفته که می‌تواند او را هم به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. 

 

 

دیدگاه‌ها