کد خبر : 1636596 | 24 شهریور 1398 ساعت 12:30 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: یک پنالتی ما را نگرفتند

فرید کریمی می گوید ماشین سازی در مقابل پدیده نمایش بسیار خوبی را ارائه کرد و شایسته شکست نبود.

کریمی: یک پنالتی ما را نگرفتند

به گزارش "ورزش سه"، فرید کریمی هافبک تیم ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازی روز گذشته مقابل شهر خودرو گفت: ما نیمه اول بد بازی را شروع کردیم اما نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت گل هم داشتیم. گل را سر بدشانسی خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم اما فکر می کنم از حریف بهتر بودیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا موفق به شکست حریف نشدند، عنوان کرد: شرایط بازی خیلی پیچیده بود، بازیکنان پدیده خیلی دفاع کردند و همانطور که گفتم بدشانسی هم ما را آزار داد. از لحاظ فوتبالی بهتر از آن ها بودیم و فکر می کنم این را کارشناسان هم تائید کنند.

 

کریمی درباره صحنه مشکوک به پنالتی هم اظهار داشت: آن صحنه خیلی مشکوک بود و کارشناسان باید نظر بدهند. نظر من این است که پنالتی بود اما به عنوان بازیکن نمی توانم اعتراض کنم. آقای نصیرزاده خودشان کارشناس هستند و بهتر می توانند نظر بدهند، ما بازیکنان نمی توانیم اعتراضی کنیم، اما امیدوارم از حق باشگاه دفاع کنند.

 

شرایط سختی است قرعه ما بسیار مشکل بود و لیگ را با بازی مقابل مدعیان آغاز کردیم. این دو بازی هم لایق باخت نبودیم، ما حتی برای برد وارد زمین شدیم اما اتفاقاتی افتاد و بدشانسی آوردیم. تیم ما بدون شک شرایط خوب را پیدا می کند و از این شرایط خارج می شود.

دیدگاه‌ها