کد خبر : 1636613 | 24 شهریور 1398 ساعت 14:00 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر تیم ماشین‌سازی: ناراحتی ما بخاطر ناعدالتی است

مدیر تیم ماشین‌سازی اعتراض شدیدی نسبت به قضاوت دیدار تیمش برابر شهرخودرو دارد.

مدیر تیم ماشین‌سازی: ناراحتی ما بخاطر ناعدالتی است

 

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه ۸۵ دیدار ماشین‌سازی و شهر خودرو یک صحنه جنجالی اتفاق افتاد که تبریزی‌ها اعتقاد داشتند آن برخورد پنالتی بوده است؛ در این صحنه شاهین ثاقبی در چند قدمی خط دروازه شهرخودرو پا به توپ می‌شود که اکبر صادقی از پشت تعادل او را برهم می‌زند.

 

سید محمد علوی، مدیر تیم ماشین‌سازی تبریز پس از پایان این دیدار گفت: من واقعا نمی‌دانم این داورها چگونه چنین صحنه‌های آشکار را نمی‌بینند؛ بعد از ۵۰-۴۰ سالی که در این فوتبال بوده‌ام، تازه متوجه می‌شوم که معنای پنالتی چیز دیگری است و یا شاید برای تیم ما فرق کرده است؛ و یا داور بازی منتظر رباط صلیبی و یا قطع نخاع بود که این خطا را ببیند؟

 

مدیر تیم ماشین‌سازی ادامه داد: واقعا برای این فوتبال متاسفم که به خاطر اشتباهات یک فرد زحمات شبانه روزی یک مجموعه بر باد می‌رود و کسی هم عین خیالش نیست و صدای اعتراض ما هم که هیچگاه شنیده نمی‌شود و یا شاید برای این فریادرسی داشته باشیم، باید تیم پایتخت باشیم.

 

علوی درمورد این دیدار عنوان کرد: من از رسول خطیبی و کادر فنی‌اش و از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم که واقعا یک فوتبال خوب و منسجمی را ارائه دادند. حق آنها در این دیدار برد بود و ناراحتی ما نه به خاطر باخت، بلکه بخاطر ناعدالتی در این دیدار بود.

دیدگاه‌ها